Capitolul 7 - "Noul Ian"

2.5K 155 9
                                    

 

Capitolul 7 - "Noul Ian"


*Perspectiva lui Jade*


In urma cu 2 ani - Londra


-De ce esti atat de nervos?

Parasesc plicul si cadoul pe masa,indreptandu-ma spre Ian care mai ca exploda.

-Niste copii afurisiti mi-au zgariat masina.

-Masina?Tu ai cumparat o masina?

-Draga mea,de ce crezi ca nu ti-am raspuns la telefon?Stiam ca daca o sa mint o sa iti dai seama.

Il imbratisez cu drag, gadindu-ma ce iubit minunat am.Dar ma simteam vinovata ca am reactionat asa ca nu mi-a raspuns la telefon.Cand el defapt pregatea o surpriza.Ne despartim din imbratisare cand cineva suna la usa.

Cand deschid usa il va pe postas privindu-ma destul de ciudat.Parca tremura si nu intelegeam de ce,nu era chiar asa de rece afara si el era destul de imbracat.

-Domnul,Ian Pain,este acasa?

Omul asta era ciudat.Pe langa ca tremura ca o virgula nici vocea lui nu era foarte hotarata.Parca stateam cu pistolul indreptat spre el.

-Da,este.

-Il puteti chema pe dansul,va rog?

-Desigur!

Pasesc in living gasindu-l pe Ian privind pachetul misterios.

-Te cauta postasul.

Nu imi zice nimic doar trece pe langa mine.Ce este cu toata lumea azi.Ma asez jos pe canapea asteptandu-l.


*Perspectiva lui Ian*


Ma indrept spre usa mai nervos decat eram.Pe langa ca Jade a primit un pachet de la nu stiu cine,niste copii retarzi mi-au zagriat masina mai vine si postasul care trebuie sa vorbeasca cu mine.

-Buna ziua,domnule!Aveti un plic de la Ray.

"Boooom.Gata am inteles de ce era asa de speriat."

Insfac plicul fara sa ii spun nimic.Il desfac si citesc mesajul.

"Jade a primit un cadou de la Stapan si o invitatie la cina.Vei incerca sa pari nervos si ii vei spune sa mearga si ca vei merge si tu cu ea"

La naiba si cu Ray.Nu putea da un mesaj.Trebuia trimis postasul.Intru in casa gasind-o pe Jade stand pe canapea.

-Ce e cu pachetul asta? Incercam sa imi intru in rolul de prieten gelos.

-Nimic, nici nu stiu ce e in el. O vad privindu-ma cu ochi de catelusi si mi se frange inima.

-Haide!Sa vedem ce e.


*Perspectiva lui Jade*


Nu il mai vasusem asa de nervos pe mine niciodata. Imi venea sa plang,dar m-am oprit la timp.

Iau plicul de pe pachet si il deschid.Iauntru era un fluturas din hartie si un biletel scris de mana.Scrisul era impresionant de frumos si de citibil.Parea scris de mana unei femei dar nu era.

"Ai spus ca nu ai unde sa o porti.Dar cred ca am gasit unde. Ce zici de o cina in seara asta la Omnino.Ai mai jos un numar de telefon la care ma poti anunta daca doresti sa ma insotesti"

Dupa ce citisem biletul mi-am data seama cine l-a trimis. Era tipul din H&M.Dar cum sa ii spun lui Ian de el.Poate va fi gelos.Ce spun... Va fi foarte gelos.Inghit in sec nestiind ce am sa ii spun.Imi intorc privirea inspre el.

-Haide,ce mai astepti?!Deschide cutia aia o data!Sa vedem ce e in ea.

Era asa de nesimtit.Vorbele lui imi ajungeau pana la inima.Ma dureau.Imi venea sa plang dar nu vroiam sa o fac in fata lui.Imi indrept privirea spre pachet si incerc sa il deschid dar mainile imi tremurau prea tare.Ma speriase total.Inainte sa reusesc sa il deschid ii simt mana cum se pozitioneaza pe gatul meu.Ma stragea dureros fortandu-ma sa il privesc in ochii.Avea atat de multa ura in ei incat credeam ca ma va bate.

-De la cine e pachetul?Imi scupia cuvintele in fata marind stramsoare.

-N..u.Nu stiu. Tremuram toata si deja imi simteam lacrimile in ochii.Stiam ca daca ii voi spune adevarul ma va ranii si mai rau.Nici nu stiu cum a ajuns asa de agresiv.

-Ba da stii!De la cine e? Marea strasoarea cu fiecare cuvant.Credeam ca mai umpic si ma voi sufoca.Era animalic.

-Chiar nu stiu. Am mai gasit putere cat sa ii dau un raspuns.Dar mai bine nu o faceam.Dupa raspunsu pe care l-am dat nu era multumit.Dar inainte de a mai spune ceva palma sa facu contact cu obrazul meu stang.Raman socata ca baiatul de care eram indragostita mi-a facut asta.Dupa doua secunde in care m-a privit cu ura m-a imbrancit facandu-ma sa cad pe podea.

Dupa ce eram pe jos s-a pus sa desfaca el pachetul.Era nervos si mai ca rupea de tot .


*Perspectiva lui Ian*


Eram nervos pe mine. Cum puteam fi chiar atat de nebun.Nu imi venea sa cred ca am lovit-o.Eram prea animalic.Nu puteam acecepta ca am pierdut-o.Dar nu e vina ei ci a mea.Pentru a-mi mai descarca nevrii m-am pus sa deschid eu pachetul.Deschis..Defapt rupt.

Dupa cateva minute de nervi.Ma opresc.Din pachet scot cea mai frumoasa rochie pe care a primit-o Jade.Era perfecta pentru ea.Era rosie si in rosu ei ii state demential.Apoi imi dau seama de cine vorbesc si nu puteam sa il contrazic rochia era pefecta pentru ea.

Ma intorc sprea ea sa o vad cum lacrimi ii se preling pe obraz.Priveste rochia si nu pare surprinsa .

Asez rochia pe canapea si ii arunc ei telefonul si biletul de pe masa.

-Tine astea si anunta-l ca meregem la cina.

-Poftim?!

-Ce nu intelegi?Ii trimiti un mesaj si ii spui ca mergem al cina.

- Si tu?

-Vom merge impreuna.

-Dar..

-Nici un dar.Ori faci ce iti cer ori ceea ce ti-am facut acum e mic copil pe langa ce urmeaza.




Infernul lui JadeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum