Sledovala jsem padající sníh dopadající na zasněženou silnici a nechávala se unášet příjemným pociitem, který byl způsoben mým manželem. Jednou rukou přejížděl po mém stehně a druhou řídil. Zaujal mě jeho soustředěný pohled, který byl zabodnutý na sinici před námi. Vždy, když řídí je nesmírně soustředěný. Vlastně vždy, když na něco dává pozor je soustředěný a to je jedna z věcí, které se mi na něm tolik líbí.
" Tvoje rodiče se netvářili moc nadšeně, když jsme jim řekli, že chceme dítě. " Přerušila jsem ticho, které panovalo v autě a pootočila se více na něj. Viděla jsem na Ryanovi, jak si povzdychl a rukou si projel vlasy.
" Ann, vážně to chceš teď řešit? Nemám náladu řešit teď moje rodiče a to, co si myslí. A navíc, slyšela jsi, co řekl brácha. " Ironicky jsem se zasmála a pokroutila hlavou V hlavě se mi rozezněly Charlieho slova. " Vždyť jsi ještě před nedávnem říkal, že děti nechceš. Dobře si ho zpracovala Ann."
" Uznávám, že to přehnal, ale nemusel ses s ním hned poprat." Ryan už byl ticho a tak jsem se opět otočila a ponořila se do vlastních myšlenek.
" Nedávno jsem na internetu četla, že nejvíce žen otěhotnělo po sexu v autě. " Otočila jsem hlavu na Ryana, když jsme čekali na semaforu a pomalinku se odpoutala. V jeho očích jsem viděla záblesk chtíče a nedočkavosti. Posadila jsem se na Ryanovy nohy a rukama přejížděla po jeho hrudi. Moc doře vím, co to s ním dělá a je škoda toho nevyužít. Hlasitě polkl a očima přeskočil na semofor.
" Annie musíme jet. Za chvíli jsme doma." Snažil se mě odradit, ale na to už bylo pozdě. Vášnivě jsem se vrhla na jeho rty a nevnímala nic ostatního. Po chvíli přeci jen povolil a rukama zabloudil pod mé tričko.
Udýchaně jsem se od Ryana odtáhla a zrovna ve chvíli, kdy jsem si přes hlavu chtěla přetáhnout mikinu, mě osllnila světla blížícho se auta. Nestihla jsem ani mrknout a silný názor pohltil naše auto. Poslední, co jsem cítila, byl náraz a to, jak se střepy zabodávaly do mých zad.
Chtěla bych vědět vaše názory a to, jestli má vůbec cenu pokračovat. Příjemné svátky :)