-1-

36 3 0
                                    

Ahoj . Já jsem Kelly Madison.Je mi 17 a bydlím v Amsterdamu . Chodím na střední školy 4 bloky od mého domu , kde bydlím s tátou , protože mi máma umřela , když mi bylo 10. Nejsem moc oblíbená a ostatní mi říkají šprtka. Chodím do sboru a moc ráda maluji . Ve třídě nemám žádné přátele . Vlastně nemám vůbec žádné přátele , jen mého kocourka Anguse.

"Máš úkol šprtko ? Hahahhahaha" zeptal se mě Sam Norman.

"No mám proč se ptáš? " řekla jsem.

"Naval to sem !" Řekl a vzal mi to z ruky .

"Crrrrrrrrrrrrrrrrrrr" zvonilo na hodinu a Jack mi to hodil na stůl .

"Dík" řekl mi.

"Prosim tě neděkuj jí " řekla jeho nejlepší kamarádka Selly . Namyslená královna třídy jak já ji nenávidím .

"Dobrý den žáci" řekla učitelka angličtiny Wilsonova.

"Dobrej" řekla třída.

"Ráda bych vám řekla něco k vašim známkám na vysvědčení. Máme tu žáka , který propadá a nejen z tohodle předmětu . I z matematiky a dějin umění. Je to Sam Norman. Měl by si ze srbou něco dělat , jinak sr na žádnou vysokou školu nedostaneš , i když hraješ fotbal , tak s takovýma známkama tě nikam nevezmou . Doporučuji aby jsi zašel do kroužku doučování . "

Děláte si srandu?!" Řekl Sam naštaně.

"Bohužel ne " . Odpověděla paní Wilsonova.

Nastal oběd a já jsem se šla najíst na svoje oblíbené místo (k fontáně pod dub) . Jedla jsem a najednou se nade mnou zatměnílo. Přišla Selly s její partou a jejím klukem .

"Co to máš? " zeptala se mě.

"Sendvič" odpověděla.

"Sendvič ? Vázne? " zeptala se.

"Pojď s námi na pizzu" řekla mi.

"Vázne? ! " zeptala jsem se udiveně.

"Ne dělám si srandu , o tebe bych si neopřela ani špinavý polobotky " řekla a cela její parta se mi začala smát .

"Bože to je ubožačka " řekli.

Dlouhá cestaKde žijí příběhy. Začni objevovat