-4-

28 2 0
                                    

Druhý den ve škole jsme měli 1 hodinu matematiku .

"Super"

Řekla jsem si vduchu .

Dneska jsem se tak nudila  ze mi ta hodina přišla nekonečná. Odpočítávála jsem si minuty ale i vteřiny . Malem jsem usla . Ubylo tepeve pul hodiny a ja mysle  ze umru nudou . Kazdej by do me rekl ze se ráda učím , ale je pravda ze matiku nenávidím .. ale miluju jazyky a ráda si čtu . Vytáhla jsem z me tašky knihu "Zatmění slunce " kterou jsem si půjčila  v knihovně . Za četla jsem se tak , ze jsem neslysela ani zvonění . Asi 2 minuty pred další hodinou me docvaklo ze ve třídě jsou žáci z jineho ročníku . Musela jsem rychle na hudebku . Tam jsem si take cetla . Po hudebce jsme měli angličtinu a potom tělocvik . Po telocviku jsme šli každý do svého libovolného kroužku . Dnes bylo utery a já mela sbor . Dneska to bylo super protože tam nebyl Ben , který to většinou furt kazil , ale jinak je to fajn kluk . Po sboru jsem šla k me skříňce a uviděla Sama .

Šla jsem k němu blíž , ale stál tam s kamarády . I s tou cubkou .

"Čau Same . Zítra mužů az v 5 vyhovuje ?" Zeptala jsem se ho .

Trochu znervoznel a nevedel co ma to ma říct .

"O cem tu ta sakra mluvi ? " řekl jeden z jeho kámošů .

"Taky nevím " řekl Sam  a vysmál se mi do ksichtu .

"To si děláš srandu ?" Zeptala jsem se ho naštaně. 

" a s cim jako ?" Zeptal se me ironicky .

"Ok " cekla jsem a odešla .

Další hodinu jsme měli občánku a já nemyslela na nic jinyho než na něho proč to udělal . Asi se stydí za to ze se semnou baví . Pomyslela jsem si . Zachvilku hodina skončila a já šla na autobus . Ale rekla jsem si ze půjdu pesky . Vzala jsem si svůj černo - barevný "AIPOD" dala jsem si sluchátka do uší , pustila jsem si písničku "High hopes " od Kodaline a šla jsem . O všem jsem po přemýšlela a zjistila jsem , ze me vlastne vsichni maj za zrudu . Došla jsem domu a sla jsem si psat úkoly . Najedniu jsem slysela jak nekdo mluvi s mym tatou. Byl to Sam .

"Co tady chceš" zeotal se táta Sama.

"Je doma Kelly?" Odpověděl Sam .

"Ano je " rekl táta a zavolal ma mě .

Došla jsem dolů .

"Co tady chceš ještě." Řekla jsem mu a zabouchla dveře .

"Jdu na doučko ne " řekl s ledovým klidem .

"Jako po te aféře ve škole co ro melo znamenat ? To jako ze ve škole budeme dělat ze se neznáme ? " rekla jsem .

"No jo " řekl .

"Tak na to zapomeň "eekla jsem a zabouchla jsem dveře a šla jsem domu . Celou noc jsem potom na to myslela jedtki jsem nebyla moc hrůba .. a všechno me vedlo k tomi ze nebyla . Opravdu nebyla .

Dlouhá cestaKde žijí příběhy. Začni objevovat