Nastal den , kdy jsem musela doučovat Sama. Po škole jsem se stavila ještě v knihovně, kde jsem si našla knihu , kterou jsem ještě nečetla. Celkem mě zaujala , protože to bylo o holce jako jsem já. Až jsem si ji dočetla , tak jsem si vytáhla svůj deník , kam jsem si psala všechno . Ta kniha me vázne zaujala , takže jsem si zapsala její děj : Holka , pro někoho divná a pro někoho šprtka , ale pro některé oboje . Nikdo se s ní nebavil. Byla hodně nemocná měla rakovinu žlučníku 4 stadio. Nikdo to oni nevěděl. Jednou si ji všiml jeden kluk a pozval ji ven . Celkem se jí zalíbil , ale potom ho viděla venku s jinou. Zničilo jí to. Ten den ji odvezli do nemocnice . Potom nakomec prezila a zilo spolu šťastne.
Najednou sem narazila na stránku , co bych chtěla v živote dokázat.
Celkem jsem se smala .. , ale pak sem si uvědomila , že tohle bych opravdu chtěla zažit .
• byt na dvou místech zaráz .
• byt na měsíci , nebo aspoň ho videt z blízka.
•vdát se v kostele Sv .Niny.
Tyhle tři věci bych chtěla 9pravdu splnit , ale bohužel to nejde.
Ježíš za 10 minut má přijít Sam , v vůbec nestíhám. Řekla jsrm si v duchu . Vzala jsrm si ucebnice a šla , musela jsem si pohnout . Příběhla jsem domů a už jdem viděla jít Sama.
"Tati už jsem de Sam"
"Jo dobře"
Najednou někdo zatukal a já věděla , že to je Sam.
"Čau , tak sem tady" řekl a vešel do vnitř.
"Čau , vyzuj se Prosím"
"Jasně"
"Chceš neco na pití ?"
"Jo"
"Co ? Vodu nebo minerálku ?"
"Pivo"
"Děláš si srandu ? To snad nemyslíš vázne ne ?" Zeptala jsem se celkem zarazene .
"Ne , teda jo , chci vodu"
"Dobře . Na tady mas a pojd na horu" řekla jsem a oodala mu sklenku vody.
" takže , nejdřív se naučíme to co bude v testu "
"Dobře"
Vysvětlila jsem mu to .
"Chápeš to ? " zeptala jsem se ho.
"Co ? Jo chápu "
"Dobře , tak tohle vypocitej "
"Dobře"
"Počítal a moc mu to nešlo "
"To musíš takhle" ukazala jsem mu to.
"Aha aha " řekl a díval se na mě .
"Davas pozor?"
"Jo jo "
"Tak to vypocitej"
Potom už to šlo. Pak odešel a já si sla zase lehnout .