Odpoledne Chodím doručovat žáky , tak jsem se vidali do učebny 8A . Když jsem otevřela dveře nikdo tam nebyl , jako obvykle. Chodím sem totiž 1 hodinu předem . Ještě si něco zopakuju a připravím si učební materiály. Asi za půl hodiny se začínají lidi scházet . První vždy přijde pan učitel .
"Dobrý den " řekla jsem mu.
"Jé , ahoj Kelly ty jsi tady ? Že se vůbec ptám " řekl a zasmál se .
Já se na něj jen usmála .
Už jsme tady byli všichni a pan učitel už mluvil , když ho najednou někdo vyrušil .
"Dobrej , jsem tady správě ve třídě na doučování ? " řekl nějaký klučičí hlas , a byl mi povědomí . Byl to Sam Norman. Co ten tady dělá ? Pomyslela jsem si v duchu .
"Ano je , ale jdeš pozdě , ať se to příště neopakuje " řekl pan učitel celkem naštaně , protože nesnáší když ho někdo vzrušuje .
Sam jen kývl hlavou. Tak teď si najděte každý svého partnera na doučování .
Přišla jsrm za panem učitelem , protože mě žákyně , kterou jsem doučovala odešla .
"Pane učitely a koho budu doucovat já ? " zeptala jsem se nervózě.
"To je náhoda . Budeš doucovat Sama" řekl.
"Ne Prosím vás ne " rekla jsem .
"Bohužel nikdo Volný tu není , jen ty " řekl a odešel .
Povzdechla jsem a šla za ním.
"Tak ja tě bzdu doucovat. Zítra ve 4 u tebe ? " zeptala jsem se ho .
"Cože ? Ty mě budeš doručovat ? No ok teda "řekl bez jakéhokoliv nadčení . Vlastně i já jsem nebyla nadčená . Doucovat takový krypla ...
Skončili jsme a já šla domu ..
"Ahoj tati". Řekla jsem.
"Ahoj holčičko , něco nového ? " odpověděl mi a zeptal se mě
"Jo .. neuhadnes koho musím doucovat" řekla jsem mu .
"No to vůbec nevím . Povídej " .
"Sama Normana"
"No to snad ne "
"Bohužel ano .. jdu do svého pokoje"
"Ano běž "
Šla jsem do svého pokoje , Lehla si na postel a usla .byla jsem unavená z celého dne .