Mi am intors capul spre el, nu eram foarte departe de față lui. Si a întors si el capul la fel de lent ca si mine. S a uitat în ochii mei, apoi a zâmbit, si a micșorat spațiul dintre fetele noastre lipindu si buzele de ale mele.
Y/n:Ce dracu faci?
Jungkook:Te sărut! Asta fac!
Y/n:Tu esti dobitoc?! Ce dracu ai în cap? Sunt frați! F-R-A-Ț-I! Vrei sa iti si desenez?
Jungkook:Dacă se poate...?!Am luat o foaie si o craiova si am inceput sa ii mazgales.
Y/n:Vezi? Asta mai mica sunt eu iar asta cu cap pătrați esti tu! Esti fratele meu mai mare! Acum înțelegi?
Jungkook:...Desenezi exact ca uncopilde 5 ani!
Y/n:Aghhh...nu ma maisaruta!
Jungkook:A fost doar un sărut!
Y/n:Doar un sărut hă?!M am ridicat de pe marginea canapelei si am dat năvală pe usa afara. Deja ma enervasem. Ori e dobitoc ori e foarte dobitoc. Ce dracu il apucă. Pff...iauzi la el, doar un sărut.
Nu m am deranjat faptul că a zis ca a fost doar un sarut ci faptul că a făcut o.
Am alergat până undeva mai departe de casă, nu foarte departe, pentru că atât imi mai trebuia, sa ma si pierd în pădure, si m am suit într un copac ceva mai gros.
Nici nu stiu cum sa reacționeze, e doar fratele meu, nimic mai mult, da il iubesc e singura mea familie, dar nu în felul ala. Nu l as putea vedea vreodată ca iubitul meu.
Tot ce făceam era sa stau cocotata în copac plângând. Nu stiu de ce exact...dar o făceam. Pur si simplu ma gandesc la tot ce am trăit până acum.
La cum am fost diagnosticat cu schizofrenie, la cum am inceput sa vorbesc cu o vece care credeam ca e in capul meu, cum am întâlnit un criminal în serie, cum acesta l a omorât pe tata si cum am aflat ca acel criminal e de fapt fratele meu iar, apoi am aflat ca de fapt nu mai sunt schizofrenica si acum ma antreneze cu acel criminal sa devin si eu o criminala.Se pare ca asta am ajuns în viață. Cred ca nici dacă aș fi vrut asa ceva nu mi s ar fi întâmplat. E prea de tot.
După ceva timp în care am reușit să îmi calmez lacrimile am hotarat sa ma întorc acasă, sunt supărată, dar asta nu e un motiv sa dorm în pădure.
M am intors acasa, si nu i am mai dat importanta lui Jungkook cate roșii făcea de cap u o sticlă de soju in bucătărie, m am dus în dormitor si mi am luat o pătură și o perna si mi le am așezat frumos pe canapea, aici urmă sa dorm. Apoi m am dus direct la dus, eram murdara. După si mi am spălat mi am luat pijamale astea
Si m am dus în bucătărie unde mi am luat o sticlă de soju si o pungă de pufuleeti imensă. M am așezat inapoi pe canapea si pornit un film de acțiune.
Jungkook intra in sufragerie dar am continuat să îl ignor fiind concentrate pe film.
Jungkook:Sa inteleg ca aici o sa dormi în noaptea asta?
Y/n:...
Jungkook:Ei bine, nu ma deranjează, macar o sa dorm si eu mai bine!
Y/n:...
Jungkook:Bine, inteleg ca esti supărată. Dar vorbeste cu mine!
Y/n:...
Jungkook:Ok! Am inteles!Mi a smuls sticlă de Soju din mână și mi a turnat o în cap.
Y/n:Ma jur! Mama chiar te a făcut dobitoc ! Eu tocmai ce am facut baie!
Jungkook:Eh...macar stiu ca nu ti a mâncat pisică limba!
CITEȘTI
Bunny Boy|| Jk f.f. VOL. I
AventuraEa:E prea de tot! Cred ca am exagerat de data asta! El:Gândești prea mult! Apuca l de picioare și ajuta ma sa il scoatem afara! Chestia asta se împuta repede!