Capitolul 1

1.1K 63 4
                                    

Jk: Gândești prea mult! Trebuie sa înveți să acționezi si fara sa te gândesti la consecințe!
Y/n:Nu o sa il omor pe tata! Intelege!
Jk:Dar de ce! Asa ai putea sa trăiești fără reguli si fara nimeni care sa te streseze, asa cum ti-ai dorit!
Y/n:Dacă ar fi asa ușor...
Jk:Crede-mă e ușor! Apoi ai putea venii cu mine!
Y/n:Jk! Esti doar în capul meu, cum as putea venii cu tine? 
Jk:...o sa aflii la timpul potrivit! Acum culca-te e tarziu si tatăl tău trebuie sa se întoarcă acasă!
Y/n: Ok! Noapte bună!

Da! Iar am stat până târziu vorbind cu Jk. Dar nu am ce face. Practic ori cât l-aș ignora nu pot.

Era oră 8:00 asa ca am decis să mă dau jos din pat. Surprinzător nu ma simteam obosită. Am dormit numai 5 ore dar ma simt de parca as fi dormit 10 ani.

Ma duc la baie imi fac rutina apoi ma îmbrac în ceva lejer. Si cobor la bucătărie. Unde tată i si sorbea zgomotos cafeaua.

Y/n: Bună dimineața!
T.y.n:Buna dimineata draga mea! Cum ai dormit?
Y/n: Foarte bine! Tu la cat ai ajuns acasă?
T.y.n:La 4:30! Mai târziu o sa vina Lee!
Y/n:Ok!
T.y.n: Acum pune si mănâncă! Eu ma duc În camera mea, mai am ceva acte de semnat pentru un potențial parteneriat vu România!
Y/n: Interesant!

Mi-am scos un iaurt cu fructe de pădure din frigider si m-am așezat la masă aprinzand micul televizor ce stătea suspendat pe perete.

Am luat câteva linguriță de iaurt până sa imi mut ochii pe un canal de știri care mi-a atras atenția.

"UN CADAVRU A FOST GASIT IN ACEASTA DIMINEATA LA MARGINEA PADURII ORASULUI JEONJU! VICTIMA AVEA MEMBRELE SUPERIOARE SI CELE INFERIOARE LIPSA SPECIALISTI CARE SE OCUPA DE CAZ AU SPUS CA AU FOST GASITE LA CATIVA METRI DISTANTA DE TRUPUL VICTIMEI. SPECIALISTI AU DECLARAT CA FAPTASUL NU A LASAT NICI O AMPRENTA SAU VREUN INDICIU PE CARE POLITISTII SA IL FOLOSEASCA. LOCALNICII SPUN CA FAPTASUL AR FI BINE CUNOSCUTUL CRIMINAL "BUNNY BOY" REVENIM MAI TARZIU CU ALTE DETALII ."

Lee: Ce ti-am zis eu ca nu trebuie sa te mai uiti la astfel de chestii! O sa iti umfle mințile!
Y/n: Nu e adevarat!
Lee:Cand o sa înveți să mă asculți? Ha? Stii ca iti vreau doar binele!
Y/n:Ok ok!
Lee:Haide trebuie sa începem sedinta! Nu avem timp de pierdut!

Arunc paharul de iaurt si inchis televizorul apoi imi târăsc oasele până în camera mea stand în spatele lui Lee.
Ma asez comod în pat iar acesta isi trage scaunul de la birou si se așează deschizandusi laptopul.

Lee: Au mai aparut alte simptome ale schizofrenie în ultimul timp?
Y/n:A început să mă mănânce nasul de la un timp! Dar nu cred ca e de la asta! Asa ca o sa zic ca nu!
Lee:Atunci e bine! A mai aparut Jk?
Y/n:Dap... aseară am stat si am vorbit cu el!
Lee:Interesant! Si despre ce ati vorbit?
Y/n:Nimic interesant, mânca fursecuri cu ciocolată si bea banana bilk si încerca să ma convinga ca e foarte buna!
Lee:Am inteles!

De ce l-am mintit? Ei bine nu ii pot spune adevarul m-ar crede nebună dea binelea. Nu ii pot spune că Jk încearcă de mai mult timp sa ma faca sa imi omor propriul tată,ar fi nebunesc chiar si pentru mine care sunt schizofrenica.

Am mai vorbit despre boala mea,si etapele acesteia. Mi-a schimbat tratamentul pentru ca incep sa fac progrese apoi a plecat.

M-am decis sa mai desenez câte ceva asa ca mi-am luat blocul de desen și am inceput sa schițez față unui băiat cu masca de iepure. Nu stiu de ce, dar probabil din cauza a ce am auzit la televizor azi dimineata.

Nu stiu ce legătură are, dar mi sa parut interesant! Si in acelasi timp mi se ridică parul pe mâini la gândul  că acel criminal este chiar în orașul meu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nu stiu ce legătură are, dar mi sa parut interesant! Si in acelasi timp mi se ridică parul pe mâini la gândul  că acel criminal este chiar în orașul meu. Aveam un noroc orb, eu stau exact în mijlocul orașului, într-o zonă foarte populata. Cred ca se numeste noroc chior.

Bunny Boy|| Jk f.f.   VOL. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum