Capitolul 3

838 51 3
                                    

Noaptea domnea peste micul oraș din Coreea de Sud, toata lumea dormea. In afara de o singură persoană.

O creatură ce iti făcea de cât nestingherită pe străzile din Jeonju. Un tânăr care alege spre o anumită casa. Casa unei fete. Nici el nu știa ce se va întâmpla mai exact acolo. Stia doar ca are un plan si trebuie sa se tina de el.

A intrat silentios pe geamul deschis al casei, unde știa că tatăl fetei doarme. 
"Cine dracu lasa geamul deschis pe timpul nopții?!" se întreba creatura.

Nu mai ezita si ii puse perna pe față bărbatului care dormea linistit. Acesta se sufoca încet și silentios.
Creatura incepu ușor să își facă loc pe scările ce duceau la etaj si intra in liniște în camera micii făpturi ce dormea ca un ingeraș.
Acesta se așează ușor pe pat asiguranduse ca ingerasul sau nu se trezește. Ii îndepărta firele rebele de pe față apoi o cuprinse pe la spate urmând să adoarmă împreună. 

Y/n pov.

Dimineata m-am trezit foarte bine dispusa, asta a fost cel mai linistit si cel mai odihnitor somn pe care l-am avut de când mă știu.

În schimb am avut un vis...In care el a venit si a dormit lângă mine...părea atât de real, atât de real încât nu ai crede asa ceva...părea atât de real ca ii puteam simtii misorul de menta, dar se amesteca ușor cu mirosul de sânge proaspăt cea ce ma înnebunea. 

Dintr-o dată il vad pe Lee cum da buzna în camera mea.
Y/n:Cum iti permiți să intri fără să bati? Daca eram dezbrăcată?
Lee:Lasă asta! Tatăl tău e mort!
Y/n:Cum e posibil?

Eram uimită, tată era totalmente bine când l-am văzut înainte să se pună la somn. Cum ar fi putut să...Bunny Boy!

Agh...acum ce fac? Daca o sa vina si după mine? Daca o sa ma omoare si pe mine? Sau daca nu...

Lee stătea în fața mea surprins de faptul că pe față mea nu se află nici o emoție. Si asa era nu simteam nici o emoție, a fost atât de des plecat încât il vedeam foarte rar.

Lee:Nu ai sa plângi? Sau sa te crizezi?
Y/n:De ce sa plang? Nu mai are rost! A fost atât de des plecat în cât simt ca nu am avut un tată până acum!
Lee:Hei! Nu spune asta...
Y/n: Ba da! Asa e! Dar cum a murit?
Lee:S-a sufocat în somn!
Y/n:Am inteles!
Lee:Polițiștii il bănuiesc pe Bunny Boy!
Y/n:Nu a fost el! Tata s-a îmbătat aseară pentru ca a avut o zi proasta la firma!
Lee:Ok! Multumesc de mărturisire!
Y/n:Da...doar înmormântări l si gata...

Lee nu a mai spus nimic si a plecat. Da, tată consumate alcool aseara dar nu se imbatase. A fost doar ca sa ii fac pe Lee si pe polițiști să mă lase in pace. Macar acum dacă tată e mor pot trăi asa cum am vrut.
Dar în schimb as vrea sa il vad pe acest iepure mascat.

...

Întreaga zi mi-am petrecut o uitându ma la seriale si mancand chestii nesănătoase. Pana si sa merg la toaletă imi era sila.

Iar atunci când se lăsase noaptea am hotarat sa ma bag la somn.

După câteva ore în care nu am reusit sa adorm am auzit un sunet venind din balcon. Care mi a facut inima cât un purece. Am iesit pe balconul camerei mele unde nu era absolut nimec.
Asa ca am mai ramas câteva minute sa privesc cerul înstelat, era asa frumos...

Cand am vrut să mă întorc inapoi in camera mea o umbră neagră a sărit în fața mea blocandu mi intrarea.

Am rămas pe loc, nu am tipat, nu m-am ferit. Știam exact cine.

Bunny Boy: Să înțeleg că ma așteptai?
Y/n:Se poate spune si asa!

Băiatul cu masca de iepure isi incolaceste mainile în jurul fete si o strânge puternic în brațe.

Y/n:Tu chiar ai crezut ca nu stiu ca tu ai venit aseară si m-ai luat în brațe?
Bunny Boy:Sa zicem ca asa am crezut! Începe să râdă lăsându si dintii albi la vedere. 
Y/n: De ce l-ai omorât?
Bunny Boy: Țineai la el?
Y/n:Nu asta contează, trebuie sa imi răspunzi la niște întrebări! Stii asta!
Bunny Boy: De aceea sunt aici! Dar o sa mergem intr un loc mai retras!

Cu astea spuse o lua pe Y/n în brațe și sării balconul.

Bunny Boy|| Jk f.f.   VOL. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum