π Hadi Tanışalım π

81 0 0
                                    

Selam ben Asya .16 yaşındyım .uzun boylu ,beyaz tenli ,simsiyah saçlı bir kızım.Saçma sapan bir aşkın peşinden koşuyorum. Benim sevdiğim ama onun başka birini sevdiği birine aşığım. Arkadaşlarım sayesinde tanıştığım gerek siz bir çocuk hayatımın merkezi oldu. Normal bir lise öğrencisiyken aşık bir kız olup çıktım. Bu arada size arkadaşlarımı tanıtayim ;

Derin:en yakın arkadaşım. Kardeşim olarak gördüğüm insan.Teen wolf manyağı ,asphalt 8 düşkünü ,kumral ,uzun boylu güzel fizikli bir kız.Doruk adında bir sevgilisi var.

Efser:sevdiğim çocuğun kuzeni ,en çok sevdiğim arkadaşlarımdan biri .Sırdaşım .Kısa boylu esmer güzeli.

Afra :İlk okuldan beri en yakın arkadaşlarından biri .Uzun boylu, buğday tenli,güzel fizikli  bir kız.yıldız tilbe aşığıdır kendisi .

Dolunay :Sınıfımızın neşe kaynağı. Biraz fazla ekşisede sevdiğim sayılı kişilerden biri. Beyaz tenli ,kumral orta boylu biri .Biraz tembel.(bu dediğimi duysa beni öldürür.)

Toprak:Boş esprileri olan tatlı belediye çukuru gibi gamzeleri olan ,kapının önünden ayakkabılarını çaldırabilecek kadar şansız olan esmer kısa boylu ,tatlı bir kız.

Çisem:kerem bürsin hastası,yüzünde beni olan ,uzun boylu ,beyaz tenli kumral bir kız .

Ne kadar büyürse büyüsün hep çocuk gibi sevinen ,hafif inek tipli, arkamdaki sırada oturan diğer sırdaşım .hı en önemlisini söylemeyi unttum ,en büyük takınsı bebeklik yüzüğü ve ay yıldız kolyesi ,boynundan hiç çıkarmaz.

Uraz:Aşık olduğum çocuk.Uzun boylu sarışın çekik gözlü ,çok tatlı gülüşü olan ,umut verip bırakan , sigara içerken bile karizmatik olmayı beceren tatlı mı tatlı bir biri.Benden 3 yaş büyük .koluna sümüğümü silmeyeceğim bir kızı bana tercih eden bir Piç.

Doruk:kendi halinde normal yakışıklılıkta biri .Derin in  sevgilisi.

Poyraz:Uraz ın kuzeni ,yakışıklı (Uraz kadar olmasa da)uzun boylu kumral bir çocuk.Birde geçen Efser in söylemesine göre benden hafif hoşlanıyo .Hı aynı zamanda Efserinde kuzeni .

Funda :koluna sümüğümü sürmeyeceğim ,kezban ,amele tipli,sırf Uraz ı etkilemek için lens takan ,saçları boyalı ,esmer bir kız .Kevaşe kelimesinin hayat bulmuş hali.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 26, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEN ONA AŞIKSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin