Adama sormuşIar karınızIa ortak bi özeIIiğiniz varmı ? Demiş ki var aynı günde evIendik
Bitmeyen şarj, gitmeyen sevgiIi, sınavsız okuIIar istiyoruz.
Bana Iaf atan kızIara sesIeniyorum , yapmayın sizinde abiniz babanız var.
ÖyIe bir operatör istiyorum ki müşteri hizmetIerini arayınca sen kapat biz arıyaIım desin.
Wc’de kapıyı kiIitIersin. Biri geIip kapıyı açmaya çaIışır,açamaz ve “doIu mu?” Diye sorar. “he boş. Kapıyı kitIedim,havaIandırmadan kaçtım.”
Patronuma “yeni arabanız çok güzeI” dedim. “eğer kendine hedefIer koyar, çok çaIışır ve işini iyi yaparsan öbür sene daha iyisini aIabiIirim” dedi.
Şu hayatımda pozitif olan bir şey varsa o da kan grubum.
Seni görünce gözlerim dolar, kulaklarım mark..
İnan seni sevecektim ama hayvanlara haksızlık olur diye vazgeçtim.
Güneşe bakıyorum seni görüyorum, denize bakıyorum seni görüyorum, yıldızlara bakıyorum seni görüyorum, yahu çekilsene önümden önümü göremiyorum.
ALEYNA ZUTTENA Züğürtlük ÇOK FENA
BU DÜNYADA 2 CANLI VARDIR BİR, HEYECANLI DİĞERİ ERZİNCANLI :D
Dişfırçası:Hergün birinin ağzına girip çıkmaktan bıktım.
Tuvalet kağıdı:Haline şükret.
PAPA ÖLDÜ , HRİSTİYAN OLDUK.HRANT DİNK ÖLDÜ ERMENİ OLDUK.İNŞALLAH BÜLENT ERSOY ÖLMEZ
sen çok pis bir hayvansınki seni artık hayvanat bahçesi bile kabul etmiyo.
aşk bir muz kabuğudur bastın mı ayağın değil hayatın kayar
♥ TEMELIN EVI YANMIS ODALARI DUZ :)
♥ BAŞKALARININ SENI EZMESINE IZIN VERME; EHLIYET AL, SEN ONLARI EZ...
♥ BİRGÜN ADAMIN BİRİ EVE GEÇ KALMIŞ VE KARŞIDAN GELEN BİRİSİNE SAAT KAÇ DEMİŞ VE DER DEMEZ BİZİMKİNİN SAATİ KAÇMIŞ E HADİ GÜLÜN :)))
ARKADAŞLAR BİRAZ VOTE LÜTFEN
HE BİDE YILBAŞI YAKLAŞTI EŞİNİZE,DOSTUNUZA ARKADAŞLARINIZA YILBAŞI MESAJIMI GÖNDERMEK İSTİYORSUNUZ EE O ZAMAN HİÇ DURMADAN OKUMAYA DEVAM BİR SONRAKİ BÖLÜMDE YILBAŞI MESAJLARI YAZICAM......ÖPÜCÜKLENDİNİZ.:);):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZLÜ SÖZLER....
RandomMUTLAKA OKUYUN HER TÜRDEN SÖZLER VARDIR..... NE ARARSAN VAR İCABINDA.....