12.BÖLÜM KOMİK FIKRALAR....

730 20 8
                                    

Karısından Kimler Korkar

Adama sormuşlar:

-Karından korkuyor musun?

-Ne korkucam yahu, çamaşırları yıkamışım, ütümü yapmışım, yemeği pişirmişim, bulaşığı yıkamışım, camları silmişim, tozu almışım, çocuğun altını bezlemişim... İşini yapmayan korksun. 

Hayatı Karardı

Bir nikahta imzalar atıldıktan sonra herkes gelin ve damadı tebrik için ayağa kalkar. İş bu ya tam da bu sırada elektrikler kesilir...

Herkes "aaa" diye tepki verirken damadın annesi düşüncelerini hayli sesli bir şekilde dile getirir:

-Daha ilk dakikada oğlumun hayatı karardı :)

Ders Alınacak Bir Hikaye

Mübarek bir zat, bir Müslümana ait kabrin önünde durup, talebelerine sorar:

—Bu kabirdeki kişi, tekrar dünyaya gelse sizce ne ile uğraşır, ne yapar?

Talebenin birisi der ki:

—Elbette sürekli namaz kılar.

Diğer bir talebe de der ki:

—Devamlı oruç tutar.

Bir diğeri de der ki:

—Cihat eder, emri maruf yapar.

Velhasıl talebeler faydalı bütün işleri sayarlar. O zat buyurur ki:

—Bu mezarda yatan kişinin artık dünyaya kapıları kapanmıştır. Ama sizin oraya gideceğiniz kesindir; yani siz de onun gibi öleceksiniz. O halde neden şimdi bu söylediklerinizi yapmıyorsunuz?

Neyi bekliyorsunuz?

Onun kaybettiği fırsatı, siz bir ganimet bilmelisiniz yarına bırakmadan bu faydalı işlerle uğraşmalısınız..

Falsız Kalma

Adamın biri falcıya gitmiş. Falcı şöyle bir yüzüne baktıktan sonra, sen bir gün milyonlarca İnsanin ölümüne neden olacak bir şey yapacaksın demiş. Adam bunu duyunca dünyası yıkılmış ve İntihar etmeye karar vermiş ve en yakın tren yoluna giderek raylara oturup treni beklemeye başlamış. O anda biraz ilerde rayların üzerinde oynayan 3-4 yaşlarında bir çocuk görmüş.Treninde geldiğini fark edince kendini boş verip koşarak çocuğu kucakladığı gibi raylardan çekip almış, kıl payı kurtulmuş çocuk.Adam sormuş:oğlum burada oynamak çok tehlikeli, nerde oturuyorsun sen? Çocuk: Şurada ilerde amca demiş.Adam: Adın ne senin oğlum ? ''Adolf '' amca...

Uçakla Geliyorum

Usame Bin Ladin Bush'a telefon etmiş, kendini tanıtıp, konuşmasına devam etmiş.. 

"Sayın Bush size iki haberim var,biri iyi bir kötü hangisini önce söylememi istersiniz?" 

Bush : 

- "Önce iyisini söyleyin "demiş. 

Ladin: 

- "Teslim olmaya karar verdim", 

Bush : 

"Pekii kotu haber ne?" 

Ladin: 

- "Uçakla geliyorum ...!!!"

Diken ve Gül

Ebu Derda Hazretleri bir gün, insanların ahlakının gitgide bozulduğunu söyleyen zata şöyle dedi:

-Haklısınız! İnsanlar, eskiden dikeni bulunmayan güllere benzerlerdi. Şimdi ise gülü olmayan dikenleri andırıyorlar..

Eşeğe Ters Binmek

Nasreddin Hoca bir gün yabancı bir köyde misafir olur. Cuma günü O'nu kürsüye çıkartırlar. Güzel bir vaaz verir. Herkez pek memnun kalır. Camiden çıkınca Hoca'nın eşeğini getirirler. Köylülerin hepsi ona hizmet etmek için adeta yarışırlar. Hoca eşeğine binerken biraz düşünür. Sonra eşeğin üstüne ters oturur. Herkes hayret eder. Köylülerden biri dayanamayıp sorar : 

- Hocam der. Kusura bakma ama eşeğe niçin ters bindiğini sorabilirmiyim?

Hoca tebesüm ederek cevap verir : 

- Eğer düz binip önünüze geçseydim siz arkada kalacaktınız. Siz öne geçseydiniz, bu defa ben arkada kalmış olacaktım. Böyle ters binince size arkamı dönmemiş oluyorum. Sebebi bu...
Pınarbaşında Uyumuştum

Nasreddin Hoca, Akşehir'den Konya'ya giderken yolunun üstündeki köyde bir köylüye misafir olmuş. Saat epey geçip yatma zamanı gelince adam; 

- "Hoca efendi, uykusuz mu yoksa susuz musun?" diye sormuş.

Adamın yemekten söz etmediğini gören Hoca hiç bozuntuya vermeden;

- "Buraya gelirken pınar başında bir güzel uyumuştum" demiş.

Borç

Nasrettin Hoca pazarda zeytin satıyormuş...

İki üç sokak ileride oturan yarıbuçuk tanıdığı bir kadın gelmiş.

Kadın: - Zeytinin iyi mi?

Hoca: - Tadına bak.

Kadın: - Ben orucum.

Hoca: - Madem oruçlusun zeytini al git parasını sonra ver.

Hocanın birdenbire aklına düşmüş; Ramazanlık değilmiş çünkü...

Hoca: - Tuttuğun oruç ne orucu ki?

Kadın: - Üç sene önceden borcum vardı da onları tutuyorum.

Hoca tam zeytinleri veriyormuş vazgeçmiş...

Kadın: - Biraz önce al git dedin ne oldu da vazgeçtin Hoca?

Hoca: - Get anam get... Allah'a olan borcunu üç senede veriyorsan bizim borcu ne zaman getirirsin kim bilir.

ARKADAŞLAR ASLINDA BU BÖLÜMÜ YAYINLAMAYACAKTIM AMA SİMGE0987 ARKADAŞIMIZI KIRMAYIP KİTABIMA DEVAM ETMEK İSTEDİM YORUM YAPAN VOTE VEREN ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM VOTE VERMEYEN YORUM YAPMAYAN ARKADAŞLARADA TEŞEKKÜR EDERİM. VOTE VERMEYEN YORUM YAPMAYAN ARKADAŞLAR DA LÜTFEN YAPSIN ....

ÖZLÜ SÖZLER....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin