Sakura koltuğuna geçti ve sıradaki hastasını çağırttırdı.Kağıtta Karin Uzumaki yazıyordu.İçeri girdiler görüş alanıma takılan uzun boylu, siyah saçlı,zayıf,kaslı ve çok hafif beyaz tenli olan adam görüşüme girdi.Onda da aynı şey oldu bir birimize bakabakldık.Karin bu sezsizliği bozdu.
Karin:Merhabalar ben Karin buda müstakbel kocam Sasuke.Memnun oldum tanıştığımıza.
Sakura:Bende doktor Sakura bende memnun oldum.
Sasuke Karin'in sorularının cevaplarının bir kısmını dinledikten sonra biraz hava almak için çıktı.
Nasıl olur o ölmedi mi yolsa herşey bi yalan mıydı?Lanet olsun bu zamana kadar fark etmedim.Gece gündüz onu düşündün ve bir hafta sonra evleniyorum resmen ona olan hislerimin yeniden uyandığını hissediyorum.Sasuke'nin gözlerinden bi damla gözyaşı aktı.Kendini toparladı ve içeri girdi.Karin:Çocuk sahibi olmam gayet sağlıklı bir şekilde ilerler di mi?
Sakura:Evet sizinde ve e-eşinizinde gayet sağlıklısınız.
Karin:Peki olamasaydı ne gibi tedaviler vardı.
Sakura:Tıp çok değişti.B-ben b-bile ç-çocuk sahibi o-ola bilirim.Kusra bakmayın biraz zor konulardırda şey oldum.
Karin:Sorun değil ben bile derken.
Sakura:Benim önceden çocuğum olmuyordu.Bu nedenle sizinde meraklarınızı anlayabiliyorum.
Karin:Geçmiş olsun her şey için teşekkürlerim doktor Hanım.
Sakura:Bişey değil.
Karin:Hadi gidelim sevgilim.
Sasuke:Tm
Karin odadan çıkar Sasuke Sakura'ya hüzünlü bir bakış atıp odadan ayrılır.Sakura'bu hasta ile mesaisinin bittiğini fark eder.Ve hemen imzaları atıp arabasına gidip ağlamaya başlar.Çok seviyodu onu şimdi belki geçmişte korumak diye yaptiğı şeyler onu bu hataya sürüklemiştir.Aptal Sakura der kendine ve arabayı çalıştırır.
Yolda hastaneden ararlar çok acil gelinmesini isterler.Sakura ise küfredip geldiğinde hastanenin kapısinın önünün Uchiha ailesi ile dolduğunu fark eder.Ve bağırır neler oluyor burda!Hastane burası.
Hemşire:Doktor Sakura acil yardım edin Fugaku Uchiha ağır yaralı.
Sakura:Tm hemen geliyorum.
Sakura Uchiha'ların arasından tek tek sıyrıla sıyrıla geçer o sırada onu tanıyan bağzı kişiler onun öldüğünü biliyodu ama onu yaşarken görünce ikinci bi şok geçirirler.
🍥👻Evet nasıl ilerliyor güzel mi?Beğendiniz mi?❤🍒Yeni bölümde neler olcak izleyin bakalım🍯🙏❤🤪