Sakura yerden kalkar ve odayı hemen terk eder.Ve kontroller için asistanını gönderir.
Asistan:Şimdi Sasuke Bey reflex sopası ile parmaklarınıza vurucam hissedemiyosaniz söyleyin.
Sasuke:Tm
Asistan sert bir şekilde vurur ve Sasuke çığlık atar.
Sasuke:Napıyosun lan!Deş demedik herhalde.
Asistan:Kusra bakmayın ama böyle olması gerekiyor.
Sasuke'nin kontrolleri biter.Ve yürümesi gereklidir bu yüzdende doktor yardımı lazımdır
Sakura:Sakuke Bey kalkmaya çalışın lütfen.
Sakura duygusuz bir şekilde ona bakar.Sasuke ayağı kalkar ve durmaz o an Sakura onu reflex olarak tutar.Ve 2 saniyelik bi göz teması kurarlar.Karin bu olaya üzülür çünkü elinden bişey gelemez oda bunu yaşamış olarak yapmış olarak iyi bilir.Aşka engel olunamayacağını.
Sakura:Nasıl adım atabiliyor musunuz?
Sasuke:Evet doktor.(kulağına yanaşır ve benle birlikte dışarı gel yanlız)
Sakura bunu duyunca kabul eder ve bahçeye çıkartır.Konuşmak için.
Sasuke:Sakura bu arada dün için özür dilerim!
Sakura:Önemli değil sende haklısın yaptığım yanlış birşeydi.
Sasuke:Dün en son cümlen doğru muydu?
"Ve evet lanet olsun SANA HALA DELİLER GİBİ AŞIĞIM LANET OLSUN HAYATIMA LANET OLSUN KEŞKE O GÜN O KURŞUN KALBİMİ DELİP GEÇSEYDİ KEŞKE GERÇEKTEN ÖLSEYDİM LANET OLSUN!"
Sakura:Evet hepsi doğruydu.Kusra bakma evleniyodun ve seni yerle bir ettim.
Sasuke:Evli olduğumda seni görünce belki yine aynısı olurdu hiç değişmemişsin Sakura halen mükemmelsin.ellerin,dudakların,kolların,bacakların ve saçların herşeyinle mükemmel ve kusursuz bir mrlek gibisin.
Elini Sakura'nın saçlarına değdirdi ve gözünden bi damla gözyaşı aktı...
🍭Evet şeker parelerim👻Nasılsınız?Valla ben iyiyim🍯Ballarım bu arada bu bölümü nasıl buldunuz?🍒obirsasuke senin"Kara Borsa" kitabını bekliyorum yazmazsan valla üzülürüm🍥Neyse oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın☀️Hoşçakalın👋