Düğün

157 9 13
                                    

4 Gün Sonra

Sakura bir telaş içinde uyanır.Sasuke duşunu almış ve hafif bir kahvaltı hazırlamış olarak bekler onu.

Sasuke:Sakura uyan hadi kahvaltı edicez ve sen duş alıcaksın.Sonrada kızlar seni almaya gelicek.

Sakura:Tamam Anata!

Sasuke Sakura'nın dudaklarını öper.

Sasuke:Sakinsin di mi?

Sakura:Bu öpücük beni dindirdi.

Sasuke:Tamam hadi ye yemeğini.Ben birazdan çıkıcam işlerim var.

Sakura:Saclarınımı yaptırcan.

Sasuke:Evet

Sakura:Tamam Anata!

Sakura yemeğini yer duşunu alır ve kızların yanına kuaföre gider.

İno:Geniş alın harika bir gelin olacaksın.

Hinata:Aynen Sakura

Temari:Erkeklerde sabah gitti.Onların işleri ne acaba

Karui:Benimki yer yer durur.

Ten ten:Bu işler bitsin daha fotğraf çekimleri var.Ha bu arada kimleri davet ettiniz.

Sakura:Bizimkiler ailelerimiz.Kagelerede haber vedik gelen gelir.Başka işte tanıdıklarımız.He şey bide en ön sıradan iki koltuk İzumi ile İtachi'nin

İno:Güzel biz bizeyiz.Sadece aileler falan filan.

Erkekler

Naruto:Sasuke lan!Harika oldun evli olmasam seninle evlenirim -dattebayo

Sasuke:Kes sesini Usuratonkachi!

Shikamaru:Mendokse!Hadi işimiz bittiyse gidelim.Biraz yemek yiyelim.

Choji:Ben biraz getirdim bu gün için.

Sai:Bende o koca çantada ne var diyodum.

Lee:Sasuke-san harika oldun👍

Sasuke:Sağolun herşey için.

Kızlar

Temari:Hadi yemek yiyelim.

Karui:Ben biraz aldım hafif şeyler hadi yiyelim.

Ten ten:Harika saol Karui

Sakura:Kızlar herşey için çok teşekkür ederim.

Düğün Yerinde

İno:Aaa!Geniş alın evlenmene az kaldı Aaa!

Hinata:Sakin olun Sakura ve İno.Sakura son hazırlıkları yapalım çiçeğin tam ben şunu gidip Sasuke-kun'a takayım.

Sakura:Tamam teşekkür ederim.

Hinata gelin odasından çıkar erkeklerinkine girer.

Hinata:Sasuke-kun şunu takalım gel bakalım.

Sasuke:O ne?

Hinata:Sakura'nın çiçeğine uyumlu yakaya süs olsun diye takılan çiçek.

Sasuke:Tamam saol Hinata.

Hinata:Bişey değil.Naruto-kun buralar sana emanet.

Shikamaru:Mendokse Temari nasıl gerçi az biraz gördüm ama.

Hinata:Çok güzel oldu oda neyse ben nikah masasını düzenliyim daha oranın çiçeğini koyucam.

Hinata işlerini halleder ve kızların yanına gider.

Hinata:Tüm hazırlıklar tam fotoğraflar çekildi,yemekler ve içecekler tam,süsler tam ve son olarak artık bizde gidelim salonada düğün başlasın.

Karui:Aynen erkeklerede söyleyin.

Eşler salona iner ve düğün başlar.

Sasuke:Sakura çok güzelsin.

Sakura üzerine üzerine yapışan uzun kollu sırtı kalçaşının 2 santim üstüne kadar açık ve dümdüz aşağı inen kuyruğu ile mükemmeldi.Ve duvağı up uzun yere sürten bir duvağı vardı harikaydı.Ve Sasuke oda yanında durunca iyice mükemmel oluyordu.

Sakura:Hadi gidelim.

Sasuke:Hay Hay

Ve işte o an Sasuke ve Sasuke içeri girerken üzerlerinden atılan sakura çiçeği yaprakları ve harika bir tınıda ilerleyen şarkı girişlerinin harika bir parçası oldu.

Önce ilk dans sonra harika bir yemek ve misafirlerle dans.Sakura içten içe dua ediyordu midesinin bu günü kaldırması için.

İno:Geniş alın ve Sasuke-kun harika bir çiftsiniz.

Sakura:Saol İno domuzu.

Temari:Tebrikler umarım mutlu olursunuz.

Sakura:Saol Temari

O sırada kageler tebriğe gelir.

Darui:Sasuke tebrikler.

Chojuro:Tebrikler Sakura ve Sasuke

Kurotsuchi:Tebrikler.

Gaara:Tebrik dostlar

Sasuke:Hepinize geldiğiniz için teşekkür ederiz.

Naruto:Hadi masaya geçip siyaset konuşalım.

Sasuke:Naruto'dan bunu duymak,hiç alışamıcam galiba.Buyrun şuraya geçelim.

Hinata:Hadi Sakura bizde gelin odasına gidip dinlenelim.

Düğün biter ve herkes evlere dağılır çiftimiz mükemmel bir gece geçirir.Artık sadece doğacak çocuklarini beklemektedirler...

👻Evet gençler bu bölümde böyleydi sizler nasıl buldunuz🍭Bakalım ilerideki bölümlerde neler olcak🖼Çiftimiz😜mutlu mesut yaşarken başlarına neler gelcek🌞Kendimi sunucu gibi hissettim lan!🤣Neyse sizleri seviyorum❤ballarım🍯Umarım beğenirsiniz oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın🙏İyi tatiller🌈Hoşçakalın👋

Seni Seviyorum(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin