Sakura:Doktor Ren meraba ben Sakura!
Ren:Sizi bilmemek ayıp olur baş hekimsiniz sonuçta neyse bir ihtiyacınız mı vardı?
Sakura:Evet sevgilimin abisi ve yengesi öldü yani onlar polisti ve ben onları kurtaramadım.Sevgilim acı çektiğini ve mantık düşünemediğini asıl sorun ise bana olduğunu söyledi rica etsem size emanet edebilir miyim?Ona yardımcı olur musunuz?
Ren:Tabiki olurum görevim bu.
Sakura:Çok saolun ne zaman gelelim.
Ren:Yarın saat 2'de burda sizi bekliyor olurum.
Sakura:Doktor Ren çok saolun.Size güveniyorum.
Ren:Hay Hay
Sakura iş çıkışı eve döner.
Sakura:Sasuke nerdesin?
Sasuke:Mutfaktayım.
Sakura:Randevuyu ayarladım sevgilim yarın saat 2'de Konoha hastanesine bekliyorum seni.Hatta benle gel.
Sasuke:Tamam saol.
Sakura:Bişey ister misin?
Sasuke:Evet
Sakura:Ne peki?
Sasuke ona yaklaşır ve onu kendine çekip dudaklarına yapışır.
Sasuke:Seninle bir olmak istiyorum.
Sakura:Bende ama daha evlilik teklifinden ailenin bile haberi yoktur.
Sasuke:Var söyledim düğün olmadan yapalım ritüeli hüzün bittikten sonrada şaşalı bir şey yaparız olur mu?
Sakura:Olur.
Der ve onun dudaklarına yapışır.Sabah saat 12'de Sakura Sasuke'yi uyandırır.
Sakura:Anata!Uyan hadi hastaneye gidicez.
Sasuke:Tamam.
Sakura:Kahvaltıyı orda ederiz.
Sasuke:Tamam gidelim hadi ben hazırım.
Sakura ve Sasuke hastaneye varırlar.
Sakura:Önce yemek yiyelim.
Sasuke:Olur
Sasuke ve Sakura Konoha hastanesinin yemekhanesine iner.Ve istediklerini alırlar.
Sakura:Beğendin mi?Gerçi hastane yemekleri pek güzel olmaz ama.
Sasuke:Sen nasıl yiyiyorsun o zaman?
Sakura:Alışkınım.Nöbetlerde burda konaklıyorum.Yani alışkınım.
Sasuke:Peki.Saat kaç?
Sakura:1.30 hadi hızlı ye gidelim bizi bekliyor.
Sasuke:Tamam.
Sakura ve Sasuke yemeklerini yiyip yukarı.Ren'in yanına giderler.
Ren:Hoşgeldiniz!Buyrun geçin ama teklı konuşmak daha iyi zaten sadece Sasuke Bey için di mi?
Sakura:Evet.
Ren:Tamam o zaman buyrun geçin.
Sakura:Sasuke bitince odama gelersin tm mı?
Sasuke:Tamam.
Ren:Buyrun geçin.
Sasuke:Peki
Ren:Öncelikle adım Ren bildiğin üzere psikoloğum ayrıca hastam ile olan ilişkiyi ben ve senden başka kimse bilemez.Yani sır senin özelin hep bende kalıcak korkmana gerek yok.Evet seni dinliyorum.Gerçi doktor Sakura anlattı biraz ama sizden duymam daha iyi olur.
Sasuke:2 ay önce abimi ve onun eşini kaybettim.Ve Sakura'ya kızgınım içim onu kurtaramadıkları için kızgın.Yapamıyorum.
Ren:Peki bunun olmasını Sakura ister miydi?
Sasuke:Hayır
Ren:Eee o zaman.Bak acını tam olarak anlayamam.Ama onu dindirmende yardımcı olabilirim.Sakura elinden geleni yapmış.Fazla kan kaybı ve vakit artı kurşunlar iki cana mâl olmuş ama yolun sonu değil abin ve yengen bunu görse üzülmezler mi?Üzülürler.Bak burası ölümlü dünya abinler yaptığı ve galiba seninde yaptığın hatta tüm ailenizin yaptığı iş sakat bunun sonuçlarına katlanmalısınız.Abini gazetelerde gördüm gerçekten harika bir polis ama mağlesef hayat şartları yüzünden ailesinden kopan bir şehit bunu unutma ölümüne Sakura engel olamaz.Kaderinde neyse o yazılı.Ha ama bu kaderde senin elinde.Bunu unutma kendi kaderine sen navigasyon olursun.Rahatladın mı?
Sasuke:Evet teşekkür ederim.
Ren:Bundan sonra her hafta salı saat 2'de gelirsin uygunsa tm mı?ayarlarız onu.
Sasuke:Bakarım iyi günler.
Ren:İyi günler.
Sasuke Sakura'nın odasına doğru yol alır.
Sakura:Girin lütfen!
Sasuke:Ben geldim.
Sakura:Hoşgeldin Anata!
Sakura:Eee nasıl geçti?
Sasuke:Rahatladım saol Sakura
Aylar Sonra
Ren:Sasuke artık tüm seanslarımız senle bitti.Nasıl hissediyorsun.
Sasuke:Gerçekten çok iyi geldi her şey için çok saolun.
Sakura'nın Odasında
Sakura:Ah Anata!Bitti mi?
Sasuke:Evet sevgilim komple bitti.
Sakura:Hmm o zaman süpriz olarak seni bir yemeğe götürelim.
Sasuke:Yemek olmasa.Daha farklı bişey olsa.
Sakura:Hmm bi düşüneyim.Tamam olur.(Kulağına fısıldar)Ama sert olsun.Hadi bay bay.
Sasuke:Bay bay(Sasuke iç ses)Bu kadın beni deli ediyor.
Sasuke: Neyse gidip hazırlanayım mâğlum.
Akşam evde🙈
🖼Nasılsınız?Ben iyiyim 2 gün sonra tatile gitcem☀️Belki aktif olamam😓Zaten günlerdir pusuda yatıyom😁(Hope)🌸kitabının bölümünü bekliyorum.(Kara Borsa) onu bekliyorum👐ama biraz kötü mü ne oldu neyse umarım iyi bir son ile biter🙏Oy vermeyı yorum atmayı bu hesabi başka kullanıcılara önermeyi lütfen unutmayin.💃🏽Sizleri seviyorum🍯Ballarım.Umarım pandemi biter🥑Neyse🌳İyi tatiller,Hoşçakalın👋