Ben Sarah. Türkiye ye babamla yaşamaya geldim. Bir bakıma iyi de oldu aslında. O ülkeden sıkılmıştım. Erkek arkadaşım Jack in ölümünden sonra toparlanamamıştım. Babam yeni eşiyle mutluydu. En azından cok konusmuyordu. Bu kadına hiç ısınamamıştım. Onu öldürmek isterdim. Ama yapamazdım. Annem new york ta yaşıyor. Yarın okul işlemleri için babamla beraber okula gitmem gerekiyor. Şimdi uyumam gerek çünkü hayatımda uykumdan daha değerli bir şey yok.
(8 saat sonra)
-Sa-sarah ? (Üvey annem)
+ seni lanet olası çık hemen dışarı!!
Bu kadına kapıyı çalmayı öğreten olmamış diye söyleniyordum. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Dişlerimi fırçaladım. Siyah deri şortumu ve borda göbek dekolteli tişörtümü giymeyi tercih ettim. Siyah çantamı ve bordo botlarımı giydim. Neredeyse unutuyordum ki siyah beremi taktım asagı indim. Bu arada üvey annemin ismi Zeynep. Babam bana seslendi kahvaltı için ama aç olmadığımı ve bir an önce okula gitmek istediğimi söyledim. Zeynep , "cenazeye mi gidiyorsun ne bu kılık?" Dediği zaman "hahaha çok komik" diye karşılık verdim ve kapıyı çarpıp çıktım. Arabanın yanına ilerledim. Az sonra kapıda babam göründü. Arabaya bindiğimizde hiç konuşmadık. İnerken "gelmemi ister misin?" Dedi ona sacmaladığı için ters bir bakış attım. "Tabi ki gelmen gerekiyor kayıt işlemlerini ben mi yaptıracağım" dedim. Okula girdiğimizde beklemediğim bir tepki aldım. Herkes bana bakıyordu ve bundan rahatsız olmuştum. Müdür denen aptalın yanına gelmiştik. Neyse ki konusması bittiğinde sınıfıma gidebildim. Kapıdan girdiğimde herkes bana dönmüştü. Meraklı gözlerle bakıyorlardı. Bir sıraya oturdum arkamda şapşal bi çocuk vardı ve sırıtması bile beni sinirlendiriyordu. "Keser misin şunu" dediğimde neyi diye karşılık verdi. Anladığını biliyordum sadece "aman tanrım!!" Diyebildim. Sağıma döndüğümde ise kumral saçlı mavi gözlü bir çocukla karşılaştım. Beni izliyordu. Bu hoşuma gitmişti. Teneffüste bi kız geldi yanıma ismi Mina. Neredeyse hayatımız tarzımız fikirlerimiz herşeyimiz aynıydı. Ona bakınca kendimi görüyordum. Şapşal şapşal sırıtan cocuk yanıma geldi ve tanışmak istedi ismi Kerem'miş. Çok tatlıydı. anlaşılan burada çok eğleneceğim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good and Bad
ChickLitSarah Wilson isimli genç kız Türkiye'ye yeni taşınır ve orada yeni arkadaşlar edinir. Yeniden aşık olmaktan korkar. Kalbi ve aklı arasında inanılmaz derecede büyük bir savaş çıkar. Eski sevgilisinin ölümünün üzerinden çok geçmemiştir. Ancak başka bi...