Pov Jeremy"Oke link?!, Wat is er?!" "Jer, waarom wil je niet met mij praten?" Zegt Link. "Waarom wil jij wel met mij praten. Hoor jij mij niet gewoon uit te lachen. Ik weet zeker dat dit een truc is net als vroeger" "Als vroeger?" "Nee laat maar ik heb al teveel gezegd" "Nee Jer zo snel kom je niet van mij af! Wat is er met vroeger". Serieus moet ik dat nu ook nog gaan vertellen. Ik ga weer zitten op het parkbankje naast Link. En begin te vertellen "sinds groep 4 word ik al gepest, ik heb thuis niet veel geld dus ik viel vaak buiten de boot. Ik kon niet mee op excursies en mijn kleding was vaak versleten. Mijn moeder deed echt haar best en dat doet ze nu nog steeds, maar sinds mijn vader haar verliet omdat ze zwanger was heeft ze het zwaar. Maar in groep 6 kreeg ik een vriend Duncan, dat dacht ik in ieder geval. Maar op een gegeven moment begon hij steeds meer afstand van mij te doen. Dat deed mij heel erg pijn. En het deed nog meer pijn toen het bleek dat hij nooit een vriend was maar mij gewoon van binnen uit wilde breken en dat lukte hem. Hij begon samen met Milan en Don mij te pesten. Maar in groep 7 verhuisde hij. Ik heb nooit weer wat van hem gehoord en daar ben ik blij mee ook. Alleen sinds dien heb ik nooit meer vrienden gehad. Niet dat hij een echte vriend was maar toch. En ik ben bang dat jij mij het zelfde aan gaat doen. Ja oke nu vind jij mij aardig maar waarschijnlijk op het moment dat ze jou ook gaan pesten. Ga jij net zo hard meepesten. Dus daarom wil ik dat je mij met rust laat. Snap je?"
Pov Link
Ik luister aandachtig naar het verhaal van Jeremy. Het verklaard waarom hij zo bot tegen mij deed. "Heftig Jeremy" "oke maar nu heb ik een vraag voor jou Link, waarom vroeg jij in de hal hoe het met mij ging?" "Nou kijk jer, toen ik de klas in kwam leek jij mij al meteen heel aardig alleen Joost vroeg of ik naast hem wilde zitten anders was ik naast jou gaan zitten. En in de gang hoorde ik dat jij pijn had en waarom zal ik jou dan niet helpen??" "Nou omdat jij niet ook gepest wilt worden?!" "Tjaa" "Maar Link, ik ga dagg" "Jer! Mag ik nu wel je telefoon nummer? "Ehh, link en ja lach mij maar uit. Maar ik heb geen telefoon..." "O echt niet. Volgens mij heb ik nog wel een reserve telefoon in mijn tas." Ik kijk in mijn tas en inderdaad onderaan ligt nog een telefoon. "Kijk eens aan Jeremy, nu kunnen we contact houden" "Wow, Echt heel erg bedankt Link!!" "Byee zie je morgen Jer" "Doeggg link" ik zie jeremy uit het park lopen en ik denk nog even na over wat hij mij net verteld heeft, daarna ga ik ook naar huis.
Pov Jeremy
Ik heb net een telefoon van Link gekregen. Ik ben echt super blij. Wanneer ik thuis kom ga ik meteen naar boven.
"Heey mam" "Hey Jeremy hoe was je dag?" "Goed hoor mam maar ik ga naar boven!"Jeremy: Heey link
Jeremy: Het was gezellig vandaag
Link: Zeker Jeremy. En ik zie dat de telefoon het nog doet!
Jeremy: Ja echt nog heel erg bedankt ervoor
Link: Geen probleem Makker
Jeremy: Maar link ben je niet bang dat jij nu ook gepest gaat worden?
Link: Nee, ik weet zeker dat het goed komt we hebben elkaar hè
Jeremy: Ja dat is zo maar ik moet gaan slapen trusten!
Link: Weltrusten. Ik zie je morgen❤️Wacht, stuurt hij mij nou een hartje wat moet ik terug sturen. Ook een hartje?! Ehhh
Jeremy: ☺️❤️
Heey boenkie,
Omg link is fantastisch. Hij is zo knap en zijn ogen zijn zo mooi😍 en ik vind het zo lief wat hij allemaal voor mij doet.
Is er kans boenkie dat ik verliefd wordt op Link. Maar dat kan toch niet of wel. En als het wel kan blijft de liefde toch onbeantwoord want waarom zal hij verliefd worden op mij.... En ik wil de vriendschap met mijn enige vriend ook niet verpesten.
Maar ik ga slapen
X Jeremy*de volgende dag*
Pov Link
O god, ik heb vannacht echt niet kunnen slapen. Waarom stuurde ik ook dat hartje naar Jer. Hij stuurde gelukkig er wel 1 terug maar alsnog. Nu denkt die vast dat ik verliefd op hem ben ofzo. Wat ik stiekem misschien ook wel een beetje ben... Maar nu eerst naar school!Wanneer ik op school kom zie ik Jeremy meteen. Gelukkig zie ik Milan en Don nergens. Ik begroet Jeremy "Heey Jerrr" Ello Linkie" zegt hij terug. Linkie. Dat klinkt schattig zoal hij het zegt. Als mijn moeder het doet klinkt het net alsof ik 3 ben maar als Jeremy het zegt klinkt het lief. "Ahh, wat schattig, Jerreperretje heeft een vriendje gevonden" O nee het is Milan.. "Heey, Jerreperretje hoe weet je dat hij je niet net zo hard gaat laten vallen als Duncan. Ik bedoel, je vriendje wilt vast niet gepest worden hè. Dus waarschijnlijk sluit hij zich snel aan bij ons" "IK ZAL JEREMY NOOIT LATEN VALLEN! HIJ IS MIJN VRIEND EN JULLIE MOGEN STIKKEN" oeps dat schreeuwde ik wel heel hard nu maar hopen dat niemand mij gehoord heeft. *bzzzz* O gered door de bel, snel naar het lokaal. Wat mij wel opvalt is dat Jeremy nog steeds niks gezegd heeft.
Pov Jeremy
"IK ZAL JEREMY NOOIT LATEN VALLEN! HIJ IS MIJN VRIEND EN JULLIE MOGEN STIKKEN". Zal hij dan toch wel echt vrienden met mij willen worden. Maar milan heeft ook wel gelijk. Link zal vast niet gepest willen worden en zal zich wel snel bij milan en don aansluiten.. dan hoor ik ineens de bel. Ik en Link lopen naar het lokaal. Link kijkt mij aan. Zal hij doorhebben dat er iets is? Vast niet. En ik loop door. Tijdens de les gooit Don ineens een briefje naar mij toe
Sukkel,
Wij zien je in de pauze.
O en neem die loser vriend van je mee
Kom of anders volgen er consukwensiesIk laat het briefje aan Link zien. Hij moet lachen en fluistert. "Die sukkel weet niet eens hoe je consequenties schrijft" Maar wat nu Link? "We zien wel. We gaan in de pauze wel naar ze toe en kijken wel wat er gebeurt wees maar niet bang!"
JE LEEST
How Liry became real..
FanfictionJeremy wordt op de basisschool gepest door Milan en Don. Dan gaat hij naar de middelbare en denkt van hen af te zijn, maar het lot bepaald anders.... Link, is enigs kind en heeft een heerlijk leventje dan gaat hij naar de middelbare en ontmoet Jerem...