6️⃣

2K 139 61
                                    

"Julia....ဗိုက်ဆာပြီလား။ ခဏနော်...Honeyဒါလေးလုပ်ပြီးသွားရင်ပြီးပြီ"

"‌ဖြည်းဖြည်းလုပ်ပါ Honey..Juliaဘာသာလျှာရှည်ပြီးလိုက်လာခဲ့တာကို ဟီး။ ‌ဖြည်းဖြည်းလုပ်"

မိနစ်အနည်းငယ်ကြာပြီးနောက်....

"Honeyပြီးပြီ။ ထ နေ့လည်စာသွားစားရအောင်"

ပြောရင်း Juliaလက်ကိုကိုင်ကာ သွားမည်အလုပ်

"Kim Jennie...ဒါကြီးကဘယ်လို Designကြီးလဲ။ ကျွန်မပြောသလိုလဲမဟုတ်ဘူး။ ပြန်ဆွဲပေးပါ။"

"ဟမ်...ကျွန်မ Designကဘာဖြစ်လို့လဲ။ သေချာစစ်ပြီးသွားလို့ Chaeyoungကိုလာပြတာလေ။"

"မကြိုက်ဘူး။ ပြန်ပြင်ပေးပါ"

"အခုလား? အခုကနေ့လည်စာစားရမယ့်အချိန်လေ။ Juliaလည်း..."

"Kim Jennie..အလုပ်နဲ့ကိုယ်ရေးကိုယ်တာမခွဲတတ်ဘူးလား။ ဒီ Designကဘယ်လောက်အရေးကြီးမှန်းလည်းသိတယ်မဟုတ်လား။ အခုချက်ချင်းပြင်ပေးပါ"

တမင်သက်သက် Jennieနဲ့ Juliaနှစ်ယောက်တည်းနေ့လယ်စာသွားစားလို့မရအောင် ပြဿနာရှာနေခြင်းပင်။

"ကဲပါ။ Honeyရယ် အရေးကြီးတဲ့ဟာပဲကို..Juliaဘာသာနေ့လည်စာသွားစားပြီးရင်ပြန်တော့မယ်။ ညကျမှ Dinner dateကျတာပေါ့။ ဟုတ်ပြီလား"

"အင်းပါ။ ကိုယ်တောင်းပန်တယ်နော် Julia..."

*mwah*

"နားလည်ပါတယ် Honeyရဲ့ ညကျတွေ့မယ်နော်။ ချစ်တယ်"

"အင်း"

"မင်းတမင်လုပ်လိုက်တာမလား"

"ဟုတ်တယ်။ မ အနားကိုဘယ်သူ့မှကပ်တာမကြိုက်ဘူး။ ကျွန်မပဲကပ်မယ်။ ဘယ်သူစိမ်းမှမကပ်ရဘူး"

"ကျစ်...ဒီမှာ  မင်းကိုပြောပြီးပြီလို့ထင်တယ်။ အရင်က ငါတို့ကြားမှာဖြစ်ခဲ့တဲ့အရာ‌တွေအားလုံးမေ့ပစ်လိုက်ပြီ‌လို့"

"အဲ့တာ မ ဘက်ကလေ။ ကျွန်မဘက်ကမှမဟုတ်တာ။ ထားပါ အခုနေ့လည်စာသွားစားရအောင်"

"ဘာ..Park Chaeyoung မင်းတော်တော်မျက်နှာပြောင်တာပဲနော်။ မင်းဘာသာသွားစား။ ငါစားချင်စိတ်မရှိတော့ဘူး"

"ကောင်းပြီလေ။ စားချင်စိတ်မရှိလည်းနေခဲ့။ ကျွန်မတော့သွားစားလိုက်ဦးမယ်"

J: I Dare U To Come Back To MeWhere stories live. Discover now