Ma ridic din pat ca un fulger,cobor pana jos în fata blocului unde domnea mașina mea,un lamborghini huracan negru.
Scot din portbagaj o pereche de pantaloni de trening nergi și un tricou tot negru.Ma urc în masina,iar dupa plecând spre un peco.De acolo am băgat benzina de 500 de euro,ca să tina.
Am condus pana la New York,de unde am oprit la un supermarket.
Am intrat în el tot ca un fulger,iar dupa m-am îndreptat spre raionul cu bauturi.Acolo mai era o blondă scunda.
Se uita la băuturi alcoolice.M-am întors cu spatele,dar imediat mi-am închis ochii și am putut simți cum ea da cu mana peste niște sticle,ele căzând și spargandu-se.
Am luat-o de mana și am tras-o pana la mașina mea,unde am deschis ușa și am aruncat-o efectiv acolo.
Am urcat și eu,iar dupa am băgat cheia în contact.
-Unde pleci?De ce ma iei cu tine?Oprește mașina!Striga ea.
-Ne-ai fi putut baga în belele,tâmpito!Urlu eu nervoasa.
-Ce treaba ai tu cu mine?Ma întreaba ea.
-Eram lângă tine,copila fără minte!Urlu încă nervoasa.
-Asta nu înseamnă că ne cunoaștem sau alte chestii!Striga și ea.
-Mulțumește-mi ca ți-am salvat curul!Strig.
Aceasta doar își da ochii peste cap și își întoarce privirea spre geam.Accelerez atât de tare,încât ea întra cu totul în scaun.Eu fiind obișnuită,nici nu m-am clintit.
Aveam 360 la ora.Efectiv adoram când aveam mare viteza.Sunt o iubitoare de mașini.
Imi plac și motocicletele,dar am avut o data un accident și era sa rămân paralizata.De atunci nu mai am de-a face cu motoare sau alte căcaturi d-astea.
-O sa vomit daca nu oprești mașina!Zice ea.
-Dacă vad o picătură din borâtul tău în interiorul acestei mașini,jur ca te pun sa cureti cu limba!Ii spun aspru eu.
Ajung în fata unui hotel,ies din mașină,trântesc ușa specific mie,ii deschid ușa ei,văzând ca este pierduta în gânduri,ii trag una și isi revine.Iese din mașină nervoasa.
Sunt mai înaltă decât ea cu 6 capete.
Am 1.97.Am făcut basket.Si fotbal.Si gimnastica.Si balet.Si dansuri.Sunt multe sporturi pe care le-am făcut.
Probabil are 1.50.Ma privește imbufnata de jos.Ea parca se uita la cer atunci când ma privește.Iar eu zici ca ma uit la pamant.
-Mișcă!Ii ordon.
-Și daca nu vreau?Imi zice ea.
-Atunci dormi sub mașina.Ca în mașină nici nu o sa vezi!Ii zic indreptandu-ma spre hotel.
Când ajunge lângă mine,gafaia.Parca a fost asa greu sa ma prindă din urma.
-Vin și eu!Doar nu mai merge asa repede!Zice ea.
"Hai ca și merg repede..."Imi zic în minte.
Ajungem la recepție,unde sunt întâmpinată de un băiat de vreo 22 de ani.Eu am 20,deci cred ca e ok sa combin ceva în seara asta.
-Doua camere.Zic eu.
El îmi face cu ochiul.
-Mai avem decât una cu pat matrimonial.Zice el zâmbind și muscandu-si buza.
-Poftim?Dormi sub mașina,ți-am
spus,fata căruia nume nu îl știu!Ii zic nervoasa.-Mașina aia extrem de scumpa de afara e a ta?Ma întreabă el.
-Mda.E una dintre ele!Ii zic eu.
-Camera are măcar o canapea sau un fotoliu?Întreabă pitica.
El o privește dezinteresat și parca scârbit.
-Mda,are o canapea și o saltea în plus. Plus doua fotolii.Zice el.
-Hai dă-ne cheia aia o data!Zic eu deja nervoasa.
-Etaj 1 camera 109.Zice el în timp ce îmi înmânează cheia,având grija sa îmi mângâie mana înainte sa o pună în palma mea.
O iau din nou de mana,iar dupa o trag pana la lift.
S-a împiedicat de câteva ori,dar am avut grija sa nu cada.
Cand ajungem la etajul unu,o iau din nou de mana și încep sa alerg pana la camera 109.In drumul nostru era și un băiat de vreo 17-18 ani care voia numărul meu.Normal ca i-am tras un pumn de a căzut lat la pamant.
Când ajungem in fata camerei,eu o descui și intru.
-Intru eu prima la dus!Zice ea.
-Măcar ai haine,tâmpito?O întreb.
-Mnu.Zice ea intrând din nou în camera.
-Uite salteaua acolo,dacă ți se pare mai confortabil poți dormi pe acele doua fotolii.Daca nu îți convine,dormi pe canapea.Zic arătând spre cele trei opțiuni.
-De ce nu ma lași sa dorm cu tine în pat?Ma întreabă trista.
-Pentru ca nu vreau.Noapte bună!Ii zic.
-Te rog!Zice ea.
-Bine.Vino aici!Ii zic arătând spre partea libera de lângă mine.
-Multumesc!Imi zice fericita.
Eu doar îmi dau ochii peste cap și ma întorc cu fata la perete.
Adorm foarte repede din cauza oboselii.
CITEȘTI
Pe Fugă[lesbian pov.]
Teen FictionEa-Înaltă.Rea.Cu inima de gheata.Matura.Serioasa mereu.[Alexa] Ea-Scunda.Buna.Copilaroasa.Enervanta.Amuzanta mereu.[Alis]