2.

194 7 0
                                    

Ma trezesc repede,ca deobicei,iar dupa vreau sa ma dau jos din pat dar o greutate mica de pe pieptul meu nu ma lasa.Era capul ei.Ii dau capul ușor de pe mine,iar dupa ma ridic din pat.

Ies din camera de hotel,iar dupa ma îndrept spre lift.

În lift era și acel băiat ciudat de la recepție.

-Buna.Imi zice el.

-Hei.Ii zic sec.

-Ma plimbi și pe mine o tura cu bijuteria ta?Ma întreaba în timp ce ieșim din lift.

-Oricum aveam chef sa merg la mall-ul din centru.Astazi este ziua ta norocoasa.Te dau o tura cu mașina mea.Haide!Il apuc de mana,iar dupa îl trag pana la mașină.

După ce el urca,vrea sa isi pună centura,dar încep sa rad când observa ca nu este.

-Le-am tăiat.Nu îmi plac.Il informez când observ ca se uita terifiat la mine.

-Cine naiba își taie centurile de la mașină?Ma întreabă el.

Nu ii spun nimic,doar pornesc în tromba și ies cu 270/h din parcare.

Pe strada fiind libera,am băgat 480/h.

Ranjeam.El tipa sa opresc,asa ca am dat muzica la maxim și ii observam lacrimile ieșind la iveala.Atunci chiar am început sa rad în hohote.

Dau muzica încet,iar dupa ma uit la el.

-De ce naiba plângi,papa-lapte?Îl întreb eu.

-Cum naiba sa conduci cu 480 la ora,copil nebun?Întreabă el terifiat.

-Am făcut curse ilegale.Te poți simți norocos ca nu te-am dat jos din mașină când ai început sa tipi ca o fetita în călduri pe aici!Ii zic eu.

-În ce oraș?Întreabă el.

-L.A.Ii zic amindintu-mi de iubitul meu,mama mea,tatăl meu,frații mei tripleti care mereu ma certau dacă nu veneam acasă la ce ora spuneam,de surorile mele gemene...Darcy și Sidney...

-Tu esti cumva Queen?Întreabă el uimit.

-Da.Cea cu 20.004 de curse câștigate.Ii zic simțindu-ma puțin prost ca nu am cum sa vorbesc cu familia mea.

Îmi este putin dor de prietena mea cea mai buna,Anna...Ea...Ea m-a înțeles mereu și m-a ajutat când mi-a fost greu...

Mi-am adus aminte!Am telefonul în rucsacul de pe banchetele din spate.Ma uit și îl vad.Il iau repede,ca după sa cotrobăi după telefonul meu atentă la drum.

Cand îl simt,îl scot,îl deblochez,iar dupa formez numărul lui Jake,iubitul meu,care lucrează la un club de aici din NY.

După un ton,el răspunde.

-Alo?

-Jake?Ce faci?

-Alexa?Am murit?Cum naiba pot vorbi cu tine?Spune-mi ca suntem împreună din nou!Îmi este foarte dor de tine!

-Poftim?Jake?Ce tot vorbești?Ești viu și eu sunt vie!Ce naiba tot aberezi atât?

-Dar...Tu parca murisei!Am fost la înmormântarea ta!

-Poftim?La ce club lucrezi?Vin acum!

-Spune-mi ca nu este un vis!

-Jake?Jake!Nu mai visa cu ochii deschiși și dă-mi un share location!

II închid telefonul în nas,iar dupa ma uit la băiatul care se uita pierdut pe geam.

-Trebuie sa te las aici!Ii zic eu.

-De ce?Mormăie el.

-Plec sa îl vad pe iubitul meu.Ii zic.

-Bine.Opreste aici.Mormaie el,iar dupa se da jos.

Acum o apelez pe mama mea.

-Cine este la telefon și de ce suni de pe telefonul fiicei mele moarte?

-Mama?Și tu ce naiba mai ai?Cum sa fiu moarta?Sunt vie și întreaga!

-Poftim?Spune-mi te rog ce vrei!Fiica mea a murit ieri!Spune o data ce vrei și nu ma mai face sa sufăr!De ce ai vocea ei?

-Mama!Sunt eu,Alexa!Tu unde ești?

-În clubul la care lucrează Jake,iubitul ei.Suntem toată familia aici!Plus prietena ei bună...

-Bine.O sa vin!

-Nesuferito!De ce te dai drept fiica mea moartă?

Jake mi-a dat share location.Mai aveam doar 10 minute pana acolo.

Ajung în 7 minute,ma dau jos din mașină.La intrarea clubului erau Darcy și Sidney și Anna.Cautau pe cineva cu privirea.

Cand privirile noastre se întâlnesc,parca ele mor.Anna face ochii mari,iar dupa fuge pana la mine cu o viteza maxima și sare peste mine.

-Dă-te jos de pe mine,tarfo!Ii zic eu.

-Sunt într-un vis?Întreabă ea.

II trag una,iar dupa ii spun ca nu este într-un vis.

Când ma ridic de pe jos,cele doua ma privesc cu scârbă.

-Bună.Zic ele la unison.

-Bună.Zic eu sec.

Niciodată nu au fost asa distante cu mine.

-De ce ai plecat și nu ne-ai spus?Întreabă Darcy.

-Am vrut și eu niște timp liber.Le zic.

-Asta nu este timp liber!Puteai sa ne spui!Zic ele la unison.

-Hai sa nu mai tragem de timp și sa intrăm!Le zic.

Cand intrăm,totul este modest și frumos.

Pe Fugă[lesbian pov.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum