Cele doua siameze ma îndreaptă spre o masa.
Da.Am lipsit trei ani de acasă.Aveam apartamentul meu unde familia mea venea sa ma viziteze,doar ca am plecat de acolo și cum nu m-au găsit acolo timp de o săptămână,m-au dat dispărută.Stateam la apartamentul iubitului meu.Nu ii mai suportam.Mereu veneau sa vadă ce fac.
Nimeni nu ne vedea,toată lumea este întoarsă cu spatele.Cand ne mai apropiem,ii zaresc parul blond și creț al iubitului meu.Zambesc,iar dupa fug pana în spatele lui.Ii pun mâinile la ochi.
-Ghici cine este!Ii spun cu o voce schimbata.
-Alexa...Zice el.
Când se întoarce,începe sa zâmbească larg și se ridica,iar dupa se așează înapoi și ma pune în poala lui.
-Frumoasa mea!Zice,iar dupa ma săruta pasional.
După ce ne desprindem din sărut,îmi lipesc fruntea de a sa.
-Nu ne-am mai văzut de trei luni!Zic eu.
-Te iubesc!Zice el.
Eu doar ii zâmbesc și îl sărut scurt.
-O sa mergem undeva,îngerul meu!Sa nu te sperii!Zice el.
Ma ia cu tot cu el,iar dupa se îndreaptă spre o ușă pe care o deschide cu cheia din buzunarul lui.
-Aici dormi tu?Îl întreb uitându-mă prin apartamentul frumos aranjat.
-Da.Zice el,iar dupa ma ia pe sus,iar dupa vreau sa ma dau jos din bratele sale,dar din păcate nu ma lasă și ma trântește pe patul din camera în care nici nu am observat ca a intrat.
Usa de la întrare ne întrerupe.
-Jake!Am venit!Striga o voce care mi se pare cunoscuta.
-Bine!Striga el inapoi.
-Cine este?Îl întreb eu.
-Colegul meu de apartament.Il cheamă Mike.Zice el.
Acest Mike intra în camera,iar dupa rămâne blocat.Iar eu rămân socata.Este băiatul de la recepție.
-Ce naiba faci tu cu fata de care îmi place în patul tău?Întreabă el nervos.
-Este iubita mea!Zice Jake.
-Ea este cea de care tot vorbești?Ea este cea care a murit?Eu o vad vie!Astăzi nu a vrut sa ma mai ia cu ea la Mall pentru ca venea la tine!Striga nervos.
-Dacă mai tipi,te bat!Urlu eu la Mike.
Mike începe sa rada.
-Dacă ai știi tu de câte ori mi-am luat bătaie de la ea...Mormaie Jake acum,de lângă mine ca să îl audă.
-Si cu Darren ce faci?Cu Alexandra?Cu Sarah?Cu Nina?Întreabă Mike.
-Cine e Daria asta?Îl întreb.
-Este Darren!Ma corectează Mike.
-Tu sa taci!Ii trag un pumn în burtă.
-Deci?Îl întreb eu pe Jake.
-Ah...Uh...Eu...Umm...Eu...Te-am înșelat!Zice el.
-Perfect.Asta era ceea ce voiam sa aud.Hai cu mine!Îl trag pe Mike după mine.
Ajungem jos,iar dupa merg spre mama.Ii așez o mana pe umăr,iar dupa ea se întoarce speriata.Cand ma vede,înțepeneste.
-A-Alexa?Intreaba ea emoționată.
-De ce m-ați înmormântat?Ma vezi moarta?O întreb nervoasa.
-Dar...Lumea te-a crezut moarta!Plus ca fata din sicriu avea tatuajele tale pe mâini...Fata ta...Gura ta...Am crezut ca tu ești!Era leita tu!Nu mai zic de tatuajele de pe picioare care erau identice!Zice ea.
-Multumesc mama!Tony James și Sonny unde sunt?O întreb.
-Sunt în curtea clubului.Zice ea.
Îl iau din nou pe Mike,iar dupa îl târăsc pana în curtea din spatele clubului.
Acolo cei trei sateni cu ochii albaștri cautau pe cineva.
Sunt foarte mari.Au 1.90,sunt bine facuti,arata foarte bine.Parca sunt niște zei greci.
-Heeeei!Strig.
Toți trei se întorc simultan,iar dupa încep sa tipe după mine.Cand ajung în dreptul meu,toți ma iau pe sus,iar dupa ma baga între ei și ma îmbrățișează.
-De când nu te-am mai vazut!Zice Tony.
-De ce ai plecat?Ma întreabă James.
-De ce nu ne-ai sunat?Întreabă Sonny.
-Da!Zic James și Tony la unison.
-Am vrut timp liber.Acum eu vreau sa plec acasă.Zic eu,iar dupa ma despart cu greu din îmbrățisarea lui Tony,care nu mai voia sa îmi dea drumul.
Dupa ce ne despărțim din îmbrățișare,îl iau din nou pe Mike de mana și pornim spre mașina.
Când ajungem,urc în ea,urca și el,iar dupa pornesc cu 380/h la ora.
Am dat drumul muzicii la maxim ca să nu îl aud cum tipa sa o las mai moale.
Când ajungem în fata hotelului,ies,iese și el,iar dupa încui ușile și pornesc spre camera în care stam.
Cand ajung în fata ușii,surprind o discuție:
-Da Chloe,o plac mult!Chiar dacă s-a purtat urat cu mine!Am auzit ca o cheamă Alexa și ca are cinci frati din care trei sunt baieti!Știu ca pe unul din ei il cheamă Tony!Iar pe una dintre fete Darcy.Stiu ca are și o prietena pe nume Anna!
N/A:Sa fie doar o coincidenta?Eu nu prea cred!
-...
-Da!Sunt foarte sigura ca o plac!Este Înalta,șatena,cu ochii albaștri,multe tatuaje pe care acum le ador,efectiv este perfecta!O iu-...
Nu o las sa își termine discursul pentru ca intru în camera.
-A venit?Întreabă vocea de fata.
-Da!Hai ca te las!Pa!Spune ea.
-Bună.Ii zic eu sec.
Am observat ca telefonul încă este pe apel.
-Hei!Zice timida.
Ma așez pe pat,iar dupa încep sa ma joc cu o șuviță din parul ei.
-C-ce faci?Întreabă roșie la fata.
-Ma joc cu parul tău.Tu?O întreb rânjind.
-A-asta știu,dar...De ce te porți asa frumos cu mine?Zice ea.
-Nu știu.Ii zic sec.
-Ești ok?Întreabă ea.
-Nu.Ii zic.
-Ce ai?Ma întreaba.
-Doar vreau o îmbrățișare!Vino aici!Ii zic în timp ce fac semn spre corpul meu.
Ea doar își pune capul pe pieptul meu și se uita la mine.
Are pupilele dilatate.Se vede ca ma place.
Începe sa se frece de mine neintenționat,iar dupa cu fata urca pana la fata mea.Acum stătea cu obrazul lipit de obrazul meu.
CITEȘTI
Pe Fugă[lesbian pov.]
Teen FictionEa-Înaltă.Rea.Cu inima de gheata.Matura.Serioasa mereu.[Alexa] Ea-Scunda.Buna.Copilaroasa.Enervanta.Amuzanta mereu.[Alis]