1 an de relație!Nu pot sta fără Alis.
Ne-am mutat într-un cartier apropiat de casa părinților mei,pe care eu nu ii consider părinți.Am rămas prietena cu Anna și ma înțeleg foarte bine cu frații mei.
Tony tot este cel mai bun prieten al meu pe locul no.1,iar cu ceilalți cam scârțâie relația între noi.Anna este încă intragostita de mine.Nu i-am mai spus nimic.
Tocmai acum ieșeam acum din dus indreptandu-ma spre camera mea și a lui Alis.De acolo se auzeau gemete.
<><><><><><><><><><><><><><><><>
Când intru,un bărbat era peste Alis,intrând și ieșind din ea.
-Alis?Rămân uimita.
Ei doi se întorc simultan.Ghiciti cine era băiatul!Fix prietenul meu cel mai bun de care va povesteam!Tony!
-Ale...Nu este ceea ce pare!Spune Alis.
Tony doar își trage perechea de pantaloni care erau aruncați pe jos,iar dupa crezând ca poate trece pe lângă mine,îl apuc de încheietura și ii trag un pumn,iar dupa ii trag un șut în fund căzând pe scări.
-Nu este ceea ce pare,zici?O întreb rânjind batjocoritor.
-D-da!Zice plângând.
-Tot tu bocesti?Doar ca să nu te omor în bătaie,o sa plec!Ii spun în timp ce îmi iau o geanta de sala și indes puținele haine pe care le am în șifonier.
După ce am terminat,cobor jos,Alis venind după mine,iar dupa arunc cheia de la casa pe masa de lângă curierul mic de lângă ușa,iar dupa vreau să ies,dar Alis ma prinde de mana.
-Da-mi drumul sau îți dizloc mana!Strig nervoasa.
Ea își retrage mana speriata,iar dupa eu ies.
Intru în mașină,iar dupa pornesc spre...Nicaieri.
Cum a putut face așa ceva?Ce inima are?Ce fel de persoană este ?
Am iubit-o necondiționat, iar ea doar și- batut joc...
Zăcea rautatea in ea!
CITEȘTI
Pe Fugă[lesbian pov.]
Teen FictionEa-Înaltă.Rea.Cu inima de gheata.Matura.Serioasa mereu.[Alexa] Ea-Scunda.Buna.Copilaroasa.Enervanta.Amuzanta mereu.[Alis]