Ma trezesc de dimineață cu tâmpita pe mine,efectiv,este cu totul pe mine.A început sa se frece involuntar de mine.Piciorul ei îl freca pe al meu,iar burta ei se freca de feminitatea mea.
Se trezește.Cand realizează ce face,își ascunde fata în pieptul meu.Iar s-a frecat de mine.
-Oh,haide iubito,nu te mai ascunde!Știu ca iti place ce vezi!Ii zic cu un ton răgușit.
Ea doar îmi da o palma peste umăr.
Eram doar într-o bustiera.Aseara m-am dezbrăcat de tricou?Ciudat.Nu țin minte sa ma fi dezbrăcat.Tricoul era ridicat pana la gat.Acum observ.
-Trebuie sa iti spun ceva.Zice ea.
-Spune.Ii zic.
-Pai...E-eu...Încearcă sa zică ceva,dar mana îmi coboară de pe spatele ei jos,pana la coapse.
-Spune!Ii zic.
-T-te plac!Zice ea chinuit.
-Ce drăguț!Ii zic in timp ce ma ridic din pat și merg spre baie.
Ma spăl pe maini când ea intra în baie.
-Ce faci?Ma întreabă cu mana pe umărul meu.
-Ma spăl pe mâini.Tu?O întreb.
-Stau.Zice.
-De ce ai venit aici?O întreb.
-Voiam sa vad ce reacție ai.Eu chiar te plac cu adevărat!Zice ea.
-Șmecher.Zic cu mâinile în sold.
-Doar atat zici?Ma întreabă supărată.
-Ce ai vrea sa spun altceva?Ca te plac și eu?Asta nu o sa se întâmple niciodată!Plus ca mie nu îmi plac fetele.Zic sa te dezindragostesti de mine ca să mai poți sta în compania mea!Ii zic în timp ce ies pe usa de la baie, după ies și pe cea de la intrare indreptandu-ma spre lift.
O auzeam cum vine după mine.
Cand ajunge în dreptul meu,ma apuca de mana obligandu-ma sa ma opresc.
-Te rog iartă-mă!Dar eu chiar te plac mult!De ce nu poți înțelege?Ma întreabă în tinp ce isi ștergea lacrimile de pe fata.
-Eu înțeleg!Dar,eu nu te plac.Nu vreau sa fim împreună.Daca tu vrei asta,îți respect decizia și vom fi împreună!Ii zic.
-Doar...Sa îmi fii alături!Zice în timp ce se agăța de piciorul meu,creând o îmbrățișare.
O ridic în bratele mele,iar dupa ii aplic un sărut pe buze.Scurt.
-Hai sa mergem sa ne plimbam cu mașina!Ii zic.
Telefonul îmi suna.Il scot.Era mama.
-Da?
-Alexa,Tony a avut un accident grav cu mașina!În ambulanță,rostea cuvinte legate de tine!Cum ar fi:Mi-e dor de Alexa,o vreau lângă mine,nu mi-e de ajuns o îmbrățișare scurtă!Vino la spitalul din centru!
-Vin acum!
Dau drumul mâinii lui Alis,asa auzind ca o cheamă,iar dupa încep sa fug.
Am ieșit afara,iar dupa am intrat în mașină mea.
Ii dau mesaj mamei.
"Spune-mi spitalul.Da-mi share location,ceva!Mai repede!"
După ce am primit un share location,am vrut sa pornesc,dar Alis intra în mașină.
-Ce s-a întâmplat?Ma întreabă în timp ce se așează mai bine pe scaun.
-Da-te jos dacă vrei sa scapi din asta cu viata!Strig.
CITEȘTI
Pe Fugă[lesbian pov.]
Teen FictionEa-Înaltă.Rea.Cu inima de gheata.Matura.Serioasa mereu.[Alexa] Ea-Scunda.Buna.Copilaroasa.Enervanta.Amuzanta mereu.[Alis]