16

278 11 75
                                    

Mia Harry ile konuşurken kızlar  Theo Draco ve Alex'e durumu anlatmak için dersin bitmesini bekledi. (Herm ilk defa dersi ekti şu sırf dersleri kaçırmamak için zaman döndürücü kullanan kızdan bahsediyoruz.)

Ders bitince kızlar üçlüyü çekiştirerek karagöle götürdüler.

Alex: Noldu anlatsanıza artık

Draco: Bu salağa katılıyorum 

Theo: Lan durun bi anlatsınlar.

Ella ve Pansy bir çırpıntıda her şeyi anlattılar.Theo Pansy'e sarıldı.Onun üstüne Alex ikisine sarıldı.Draco Herm Ella ve Arçi de onların üstüne sarılınca Pansy boğulduğunu hissettiği için bayılma takliti yaptı.Diğerleri hemen çekilince gülmeye başladı.

Theo: Lan sen bayılmamışmıydın?

Pansy: Hayır dşslkdşslfk 

Theo: Hıh alıcağın olsun bensiz şaka yaptın gidiyom ben.

Pansy: Yaaaaaa özür dilerim ama yapmasaydım çekilmiycektiniz ölecektim nefessizlikten

Theo: Hıh banane.

Pansy: İyi bende giderim başkasının küçük yılanı olurum.

Pansy giderken Theo onu kolundan tuttu ve kendine çekti.

Theo: Nah dur durduğun yerde.

Draco: Ya hadi gidelim kaymak birası içip kutlayalım.Zaten dersimiz yok.

Pansy: Mia'yı da çağıralımmı?

Ella: Ehehhe o Potteh ile

Herm-Draco: Neh

Ella: Ya özet geççek olursak Harry büyü altındaymış.Ben kapıdan dinledim gelince anlatır size sonra hemen yanınıza geldim zaten.

Herm: Tamam.

Draco: Yürüyün o zaman hadi 

Arçi: Bir şey sorcam Theo neden pis pis sırıtıyo?

Theo: Been mi asla

Theo Draco'yu karagöle itmişti.Sonra da 

Theo: Aşkım bana sırılsıklam aşık olduğunu biliyorum ama böyle şeyler yapmana hiç gerek yok.

demişti 

Draco: Ağızına sıçıyım Theo gel buraya kel bırakıyım seni de gör şerefsiz.

Draco sinirle karagölden çıkmış ve Theo'ya asasını uzatmış tı ki

Theo: Aşkm napıyosun ayp nç nç  

diyerek çatlak kazana doğru koşmaya başladı.Draco asa hareketiyle saçını ve elbiselerini kuruttuktan sonra o da onun peşinden koşmaya başladı.Geri kalanlar da Çatlak kazana doğru ilerlemeye başladılar.

Safkan... Hermione (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin