8

661 27 167
                                    

Geri dönmen şerefine bu bölümü sana ithaf ediyorumm 💚

***

HERMİONE'NİN AĞZINDAN=

Leo beni karagöle götürmüştü.

-L- Kanki seninki geliyo lan.Doğal davran

-H- Çocuk daha yeni beni öptü nasıl doğal davranıyım lan.

-L- He gelmiyo bizi izliyo.Bu mükemmel bir fırsat.

-H- Ne için kanki

-L- Sen nasıl headgirl seçildin anlamıyorum.Kıskandırmak için tabi.

-H- Senden korkulur.

-L- Tabe ne sandın

diyip yanağımdan öptü.

-L- Şuan yüzündeki hal mükemmel lan .

diyince ikimizde kahkaha attık.

-L- Ağ biz bu çocuğu sürekli kıskandıralım çocuk limondu çilek oldu yada domates daha doğru olur! lkjfldskfjd

-L- Kanka ayak uydur bana dayanamayıp gidicek zaten.

-H- Ne dediğini anlamadım ama olur salkdjs.

Leo bana doğru yaklaşmaya başladı anladım ne yapacağını beni öpmezdi biliyorum.Ama şuan Draco'nun tipini görmek için nelerimi verirdim! Kıskanınca çok tatlı oluyor bence.

-L- He gitti sdkjals.

-H- Şeytana papucunu ters giydirirsin sen ksdkldj.

-L- Kanka dua et de ilk 4 yıl muggle  okulunda okudum yoksa nasıl anlıycaktım mal.

-H- Ama çok güzel günlerdi.

Leo ve ben ilk okul 1. sınıftan beri beraber okuyoruz kardeş gibiyiz yani 3.sınıftayken kız kardeşini kaybetmişti.Ondan sonra ona abi demeye başlamıştım ne kadar aynı yaşta olsakta. O ikna etmişti annem ile babamı  buraya gelmem için yoksa gelemezdim buraya ve belkide buraya gelmeseydim ailemin ailem olmadığını öğrenemiyecektim yani benden hep saklıyacaklardı.Derin düşüncelerim Leo'nun sesi ile bölünmüştü.

-H- Hı

-L- Kanka 3 saattir sana sesleniyorum. 

-H- Özür dilerim dalmışım.

-L- İçeri geçelim artık yağmur yağacak galiba.

-H- Pekii

İçeri geçince gidip masaya oturdum o sırada Dambi amca geldi.Adam o kadar olay oluyo gelmiyo ben tam içeri girince geliyo şanslıyız dfsjdsdfks evet içimden random atıyorum sorun mu var saldkjsakd ay durun konu dağıldı neyse işte Prof.Dumbledore yine klasik bir konuşma yaptı.O sırada Alex bana Pansy'e ve Draco'ya seslendi.

-A- LAN BENİ DİNLEYİN.

-Dumbledore - BAĞIRMA LAN . Slytherinliler'den 10 puan düşüyoruz.

-A- Nasıl isterseniz hocam Özür dilerim.

-Snape- Slytherin suçunu anlayıp özür dilediği için +10 puan

Sonra herkes yemeğini yemeye başladı.Alex'e döndüm ve 

-H- Sen ne diycektin.

Safkan... Hermione (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin