1 AY SONRA
Bu bir ay içinde ne mi olmuştu. Harry Mia ile Alex ise Arçi ile çıkmaya başlamıştı.
Mia; Pansy ve Ella'ya onların üçüzü olduğnu Harry'nin yardımı ile anlatmıştı.Herkes çok mutlu olmuştu.
Leo ile araları düzelmiş eskisi gibi olmuşlardı. Leo Ella'dan hoşlandığını Ella'ya söylemişti ama Ella onu süründürmekte kararlıydı.
Theo ve Pansy gayet mutlulardı en sağlıklı ilişki onların ki idi.
Bizimkiler mi? Ah Draco ve Herm'in arası biraz bozuktu. Nedeni ise Herm Draco'ya Elma mı ben mi diye sorması Draco'nun ise elma kırmızı ise sen demesi...
Neyse okul onlara söylenmeyen bir nedenden dolayı 2 aylık bir tatil vermişti. Bizimkiler ise hep beraber ev tutup döşemişlerdi.Şimdi oraya gidiyorlardı. Theo; Herm ve Ella ile cisimlenmişti. Draco; Leo, Mia ile cisimlenmişti. Alex; Harry ile cisimlenmişti. Pansy ise Mia ile cisimlenmişti.Şimdi salonda oturmuş konuşuyorlardı.
Pansy: Diyoruz biz Draco manyak diye ama Herm'e laf anlatamıyoruz.İki haftadır sırf bunun için küsler ya
Alex: Bence ikiside sorunlu
diyip omuz silkmişti
Arçi: Öyle mi Alex bey söyle bakalım ben mi yoksa köfte mi?
demişti hafif tehditkar ve sitemli bir sesle. Alex ise
Alex: Düşünmeden sen derim.
demişti. Arçi bunu duyunca yumuşamış ve ona sarılmıştı.
Pansy: OHA
Arçi: Yaaaa gerçekten mi?
Alex: Evet çünkü düşünürsem köftelerimi seçerim.
Bunun üzerine herkes kahkaha atmıştı.Arçi ise kaşlarını çatıp.
Arçi: Salaksın
demişti.
Herm: Erkeklerin hepsi aynı galiba napalım çekicez diyerek Draco'nun yanına oturmuştu.Draco ise Herm'e sarılmış kafasını Herm'in karnına koymuştu.
Draco birden bire heycanla doğruldu ve
Draco: HERM HERM TEKME ATTI KIZIMIZ TEKME ATTI
(Okuyucular şok shdjkfhsdjkfhds Yazarınız sizi şaşırtmayı seviyorke sdfkljfdssfd)
Herm: Kız deme belki oğlan olucak
Draco: Olsun sağlıklı olsunda hem belki ikiz olur.
diyip Herm'in dizine yatmıştı.
Theo isyan edercesine
Theo: Of ikizim bildiğin hamile çıldırcam
demişti.
Pansy: Hadi ama Theo dayı olcan sende üzülme artık 2 haftadır öğrendiğinden belli aynı tepkiyi veriyorsun.
Theo: Annemgilde hemen nişan yaptılar Herm hamile diye Ben kardeşimi evlendirmek istemiyorum ama
Draco: Agab olsun Theo yabancımıyım ben
diyince Alex bağırarak
Alex: SUS SEN SARI ÇİYAN ALDATTIN SEN BENİ GİDİP ELİN KIZINDAN ÇOCUK PEYDAHLADIN PU SENİN SIFATINA BENİ NASIL ALDATIRSIN KÜPEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safkan... Hermione (Ara Verildi)
RandomYıllardır kendini muggle doğumlu sanan Hermione ya bir safkansa? ** H: Ailem...Yani onlar YA BEN NASIL SAFKAN OLABİLİRİM. Ailem üvey mi yani bunu benden nasıl saklarlar ya. Ailem üveyse benim ailem kim neden beni evlatlık verdiler kafamda birsürü so...