Neredeyse 2 gün boyunca kendimi daha iyi hissedebilmek için zorladığım halde bunu başaramıyorum çünkü korkutucu bir zaman dilimi içerisindeyiz ve eğer iyi hissedersem çok daha kötü hissedeceğim.
Olanlara inanmakta hala güçlük çeker bir durumdayım. Buradan kimsenin konuşmuyor olması da bana ayrı bir dokunmaya başladı artık.
Konuşacağım şey nefretle ilgili.
Tüm dünyayı saran ve tedbirsizlikle ölüme kadar götüren bir virüsle karşı karşıya olmamız yetmiyormuşuz gibi bir de insanların saçma nefretlerinden kendimizi ve diğer insanları korumaya çalıştığımız bir dönemdeyiz.
Şu an zarar gören tek insanlar siyahiler değil.
Şu an zarar görmeye devam eden insanlar: siyahiler ve lgbt+i topluluğu.Lgbt+i topluluğu, trans bireyler ağırlıklı olmak üzere ağır bir şiddet görmeye devam etmekte. Senelerdir önü arkası kesilmeyen eziyet ve intihar haberleri aldı başını gidiyor.
Hiçbir şeyin sonlandığı yok.
Yapabileceğimiz şeylerin ne denli kısıtlı olduğu zaten gözler önündeyken ufacık bir farkındalığa karşı göz yuman insanları anlamıyorum. Ancak daha da anlayamadığım bir başka kesim var.
Susmayanlar.
Bu kesimin içinde, sevginin ne olduğunu anlatan ve Hogwarts'ın kapılarının herkese açık olduğunu söyleyen Rowling'in de yeri var.
Yaptığı cinsiyetçi ve transfobik açıklamalarıyla milyonlara nefret aşıladığını görmek, yaptığı yanlışın yüzüne vurulmasına rağmen yanlış olduğunu kabul etmeyip hala dünyanın en doğru şeyiymiş gibi savunması da tamamen gözümdeki değerini bitiren bir davranış oldu.
Her gün onlarca, yüzlerce, binlerce insanın sadece "nefret" adlı duyguyla eziyet edildiği, dövüldüğü, yakıldığı, öldürüldüğü iğrenç bir dünyada yaşıyoruz, evet. Peki ya sen, hitap ettiğin o koca çocuk kitlesine ve seni örnek alan insanlara "düşünce özgürlüğü" adı altında neden bu duyguyu öğretiyorsun?
Açıkçası yarattığın Hogwarts isimli okulun seni içeriye alacağını hiç zannetmiyorum.
Rowling'in gözümde bitmiş olması Harry Potter evreninden vazgeçtiğim anlamına da asla gelmiyor. Kendisinin aksine sevginin varlığını her daim bana kanıtlayan satırlar içimi ısıtmaya devam edecek.
Yazımı bitirmeden önce eklemek istediğim birkaç şey daha var.
Her ne kadar bilmiyor yahut ilgilenmiyor olsan da eklemek istiyorum çünkü aşırı rahatsızım ve birilerinin bilmesi gerek. Susmaması gerek.
Enes Batur'un "HATER ILE YÜZLEŞMEK" isimli yeni videosunu izledin mi emin değilim ama 'Hater'ın nefret etmek için geçerli olarak gördüğü nedeni sana söylemek istiyorum.
"Çünkü herkes senden nefret ediyor."Eğer bu bakış açısıyla birilerine korkunç tehditler savuruyor ya da herhangi bir baskı uyguluyorsan derhal bunu bırak.
Bilinir insanların da bir kalbe sahip olduklarını unutma.
Bunun da yanında birkaç gündür konu olan Michael Clifford hakkında yapılan taciz suçlamaları...
Tamamen yalan haber.Fandomdan olup da hayranı olduğun kişiye duyduğun sevgi, herhangi bir insanın sözüyle nefrete dönüşüyor ve seni saldırganlaştırıyorsa lütfen sana en yakın yetkili merkeze ulaş.
Sev ya da sevme.
Herkese saygı göster.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drarry Trash 2
HumorHarry ve Draco'yu konu alan görüntüler ve kısa konuşmalar. ☆Serinin ilk hikayesi olan "Drarry Trash"ın devamı niteliğinde. Birinci hikayede bölüm sınırına ulaştığımız için yeni bölümleri buraya atıyorum. İlk hikayede olduğu gibi bu hikayede de tüm b...