CAFE
Aku hanya mendengar Jia,Ming dan Chloe berbual. Terasa left out pula. Actually diorang bual pasal benda yang diorang minat. Diorang punya interest sama. Aku tak.
Aku boleh dikatakan seperti katak di bawah tempurung. Yelah,aku selalu duduk rumah. Kawan kawan pun ada diorang bertiga je.
"Aku nak order kek. Korang nak order kek apa?"tanyaku.
"Sokay,Mina. Aku akan pergi order"kata Chloe lalu bangun.
Aku hanya memandangnya.
"Mina,jangan lah ambil hati sangat dengan dia tu"kata Jia.
Aku hanya angguk dengan senyuman.
"Takpe,duit kau kan tak cukup macam bulan lepas"kata Ming.
Aku hanya senyum pahit.
Excuse me motherfakaer. Aku ni kaya orangnya. Last month duit aku tak cukup sebab aku pergi beli Totoro.
"Nah,cheese cake fav korang"kata Chloe.
"Thanks"ujar kami bertiga.
🌿🌿🌿🌿
Aku anak orang kaya. Tapi aku sembunyikan status kaya sebab aku tak suka orang berkawan dengan aku hanya sebab duit. Sebab tu aku ada diorang je. Lagipun aku tak selalu keluar rumah.
"Hai,kenapa sedih je ni? Kan dah outing"kata abangku,Junhui.
"Entahlah. Outing tak best mana pun tadi"kataku.
"Kenapa?"tanyanya.
"I mean. Diorang ingat I miskin takde duit nak beli kek tadi. Duit I habis bulan lepas sebab I beli totoro"kataku.
"Chill. Biar diorang fikir kau miskin. Ada kebaikan kalau diorang ingat kau miskin"kata Jun.
"Tapi janganlah cakap besar sangat pasal tu sampaikan orang kat meja sebelah pun dengar"kataku.
"Sokay,sabar okay"kata Jun.
Aku angguk.
Follow hrj?
Yes/Nohrj follow you back!
YOU ARE READING
[✓]Lonely『𝘩𝘳𝘫』
RomanceDan apabila Mina share masalah nya kepada stranger start:25062020 end:25062020 @𝙝𝙪𝙖𝙣𝙜𝙢𝙚𝙚𝙣[𝟸𝟶𝟸𝟶]