Gólyatábor

671 11 0
                                    

...
Majd amikor az ofő el mondta a szabajokat akkor mindenki el kezdet futni. Zsolti a büfé irányába. Dave pedig oda szaladt ahol a legjobb a kilátás sok fotóhoz. Kinga a lovakhoz ment Virág pedig utána. Mi csak Renivel sétáltunk és beszélgetünk.
- Amúgy miért szeretnél változtatni rajtam? - kérdezte.
- Azért mert barátok vagyunk és én segíteni fogok neked hogy ne egy lúszer legyél az iskolában hanem menő- mondtam neki
- Barátok? - kérdezte mosolyogva.
-Nem vagyunk azok csak haverok és segítek akkarok ennyi- mondtam
- Ja persze- mondta nevetve. Én meg mosolyogva meg rásztam a fejem. Majd tovább sétáltunk. Majd amikor idő volt akkor oda mentünk a tanárhoz 20 percet vártunk de a többiek nem voltak ott ahogy gondoltam. Aztán a tanár olyan ideges lett hogy elkezdet üvöltödszni majd hirtelen a fiúk megjellentek a tanár pedig 10 percig kiabált nekik hogy hol voltak de csak olyat mondták hogy      "enni"  "nem ládtuk az időt" "fájt a lábam" "Virágot nem tudtuk ki szedni a lovak közül" meg ilyesmi majd amikor a tanár meg hallotta hogy Zsolti azt mondja hogy " nem láttuk az időt" akkor a tanár meg jobban üvöltödszni kezdtet. Valahogy meg is értem mért elég telefon függők úgyhogy biztos hogy csak szórakoztak.
Majd amikor az ofő végre abbahagyta elindultunk. Majd 1 óra múlva ott voltunk a hotelnél amikor be mentem az ajtón azt hittem hogy el fogok ajulni. Majd hirtelen minden sötét lett.
-----------------------------------------------------------

16:54
Ki nyitottam a szemem meg néztem az óramat hogy hány óra van. 3 órát aludtam. Majd úgy döntöttem hogy öszze fogom pakolni a böröndöm. 20 perc után végre kézen voltam.

17:30
Úgy döntöttem hogy le megyek fürödni. Szívesen még szeretném nézni a naplementét. Fél vedtem egy fekete bikinit majd fel vedtem rá egy ruhát majd le mentem a többiek is ott voltak. Láttam hogy Reni is a vízben volt úgyhogy odamentem hozzá.
- Na mizu? - kérdeztem
-Semmi-
-Figyi holnap Csütörtök úgyhogy pénteken 14:00 megyek jó lesz? És amikor kézen leszünk akkor elviszlek hozzám- mondtam. Csak azért szeretném hátra a tesómmal őszze jönnek. Kíváncsi leszek.
- Hozzád? Ott lesz a tesód? - kérdezte
- Nem! Nem lesz mert be zárom a pincébe. Hát persze hogy ott lesz miért nem lenne?- Majd Reniből kitörot a röhögés majd hirtelen valaki le nyomot a víz alá. De meg fogtam a lábát majd én is  le nyomtam. Majd meglátam Andrist hát ki más lenne?

19:56
Az ofő hívott hogy megyünk  öltözözni és megyünk a nőhöz aki a pult mögött ált és kérjünk egy papírt és jelöljük be hogy mit szeretnénk enni.

21:50
Amikor felvedtem a pisomámat. Fáradtan döltem be az agyamba. Nehezen tudtam elaludni úgyhogy írtam a fiúknak hogy jöjjenek le majd amikor viszza írták hogy jönnek akkor oda mentem Kingához aki már megint nem aludt majd szóltam neki hogy megint megyünk le.
Ruhám:

Majd valaki kopogott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Majd valaki kopogott.
-Hé itt vagytok? - szólalt meg Cortez.
Majd amikor fel ismertem a hangját oda futottam az ajtóhoz majd ki nyitottam. Amikor Kinga is készen volt akkor lementünk a lépcsőn de ugye az a nő már megint ott van. Ez soha sem alszik? Majd amikor elment gyorsan oda mentünk a többiekhez majd elmentünk sétálni. Kingával sokat beszélgetünk hogy én segítek Reninek ő meg azt mondta hogy Virágnak is kenne. 2 órát beszélgetünk majd úgy döntöttünk hogy viszza megyünk a hotelba. Álmosan döltem az agyamba. 3 perc múlva már el is aludtam.


...

Szjg máshogy Where stories live. Discover now