36 Rész

166 6 0
                                    


... egy könycsepp hagyta el az állomást.
Amikor Napsi ezt ézre vette egyből kitépte a kezemből a telefont. Amikor megnézte ki hívott felvedte.

- Na még van képed telefonálni te szárházi?! - üvöltött Napsi
-.............-
- Nem érdekel Csá- köszönt majd választ sem várva lettete - Csukd be a szád lányom! - mondta szigorúan.

- Mit is mondott? - kérdeztem félénken
- Azt hogy meg akarja beszélni veled meg stb. Agyon fogom verni ha megegyszer hív mert ha nem a... - magyarázta de egy újabb telefon csengés félbeszakította megnézte a telefont majd amikor megnézte

dühösen nézett rám majd elkeszte össze nyomni a telefonomat mire gyorsan oda kaptam. Amikor kivettem a telefonom a kezéből hálásan nézzet rám de helyette az éljeliszekrényemen a lámpám vágta a falhoz.

- Köszönöm- köszöntem meg az előbbi tettét mire egy gyilkos tekintet küldött felém én felettem a két kezem a levegőbe. Mire elnevete magát.
De ez egy újabb telefon csörgess zavarta meg idegesen vette fel a telefont.

- Na ide figyelj kis apám ha megegyszer felhívod a legjobb barátnőmet nem a telefont dobom a falhoz hanem a fejed megérteted? Úgyhogy vigyázz magadra! Tudod hogy most Vik mit csinál? Hmm? Nem nem tudod mert csak játszol vele! Nem is érdekel ha össze töröd a szívét te kis stréber! Na csá rohadék! - amikor az utolsó szót kimondta gondolkodás nélkül tette le a telefont mire én sírva és félig nevetve néztem.

††

Éppen a kanapén ülök és a tv-t nézzek Napsi már régen elment. A szüleim pedig még nem értek haza. De hirtelen csengetek a colát félre dobtam majd zombie módban balagtam az ajtóhoz. Amikor kinyitottam az ajtót...

Szjg máshogy Where stories live. Discover now