33. rész
1 hónappal később
Október 10., péntek
Már elég régen nem írtam a naplómba. Mert valójában nem volt miről írnom. Nem sokk minden történt. Blanka 2 hétig volt a kórházban. Sani pedig mindig azt mondta nekem hogy: "kurva" vagy " te csak féltékeny vagy rá". Esküszöm elegem van belőle. Ha tudná hogy miket csinál Blanka a háta mögött... Igen nem mondtam el neki. Meg nem is fogom... meg érdemli. Sani mindig ott volt Blanka mellet. Közben elkezdett inni és persze néha verekedni is. De engem ez nem érdekelelt. Ott volt mellettem Jesse aki meg is védett. Mert volt hogy Sani megakkart verni. De végén ő is a kórházba került.
Hirtelen kaptam egy üzenetet:
Napsi: Hali srácok figyeljetek ma este buli lesz nálam pontosan 6 órakor találkozunk nálam!
Kinga: Napsi tanúj meg írni!
Ricsi: Megyek!
Reni: Rendben
Virág: Mindenki ott lesz!
Reni: Jaj nem biztos hogy elengednek
Napsi: Figyej ide Reni! Te nem vagy már gyerek! Hamarosan bulizni fogsz meg minden utána az alkohol utána egy pasi utána...
Vik: Te bolond vagy b@zdmeg
Napsi: Ha tudtam!
Vik: Fhuuu téged nem lehet javítani
Napsi: Hé! Nem vagyok egy kocsi!
Vik: Jézusom
Dave: Nap nem vagy semmi!
Vik: Ezt ne mond többé... Mert a föld alatt fogsz élni... De nem lesz ott WiFi!
Dave: Jézusom meghalnék ha nem lenne WiFi
Napsi: IdiótaNapsi létrehozta a: lányok csoportott
Napsi: Lányok gyertek át!
Vik: Minek?
Napsi: Csak!
Vik: Jó azért nem kell letépni a fejem!
Virág: Kik lesznek még ott?
Reni: Anyám félt hogy talán megerőszakolnak
Napsi: Csak az osztály lesz ott!
Kinga: Napsi azért ne....!
Vik: Napsi már nem gyerek! Tudja mit jelent az a szó! De Napsi! Félőlem...
DE... Ne olyan hangosan... Hogy...
A fűnyíró is megirigyel!... Érted?
Napsi: Fuuuu basszus te tényleg hülye vagy!
Virág: Vik ezt úgye most nem írtad?
Kinga: 14 évesek vagyunk!
Napsi: Jaja
Kinga: És mivan ha terhes leszel???
Napsi: Jaja de most nem vagyunk biológia órán!^^^
Már az egész szekrény üres. Napsi minden ruhára azt mondta hogy nem jó. De hirtelen megakadt a szeme egy ruhán. Amit nekem akkart adni. Mire Kinga lekiabálta hogy olyan az a ruha mindha bikiniben lennék. Ezért kereset egy másik ruhát. Amikor kiválasztottuk a ruháinkat. Napsi megcsinalta nekem a sminket mert én egyszerűen nem tudok sminkelni. Amikor mindenki kész lett mindenki elégedett volt. Hirtelen bejött Jan aki egyből a nyakamba ugrott. Olyan boldog volt hogy én is itt voltam. Bárcsak lenne nekem egy testvérem. Persze Jan is szeretett volna velünk bulizni szegény Napsi már alig bírt magával mert Jan néha elég idegesítő tud lenni. Majd Napsi inkább felhivta a takarítónőt persze ő szeret Janra vigyázni. Napsi pontosan 6 órakor lent volt. De én a többiekkel még mindig fent voltam. Amikor csengetek egyből lementünk. Mindenki ott volt. Még Blanka is de nem érdekelt. Zsolti egyből odajött hozzám és megölelt.
Zsolti és én legjobb barátok lettünk.
Persze Jesse is itt volt persze amikor megláttam egyből a nyakába ugrottam.
Nagyon jól éreztünk magunkat. Persze megint az volt mind múltkor. Úgy értem megint azt játszottuk...
- Cori add az üveget! - mondtam Corteznek. Cortez fojton veszekedet velem hogy ne hívjam így ezért én is kaptam egy nevet: pepa
- Tessék pepa- dobta felém.
- Rendben a szabajok pl. Ha az üveg Napsin áll meg és nem csinálja a feladatot. És két választás van. Egyszer úgy lesz hogy levetkőzni egyszer pedig inni- magyaráztam.
Persze ezt sem értették- Inkabb kezdjük-
Az üveg Blankán állt meg...
- Én nem félek ezért m- mire egy beteg vigyor jelent meg az arcomon.
- Add oda a telod - mondtam gúnyosan mire odaadta. Rányomtam az istagramra majd felettem egy fényképet. Egy bikini volt rajta ami alig takart. Majd azt írtam alá:
YOU ARE READING
Szjg máshogy
Non-Fiction-Elegem van a fiúkbol! - üvöltött - Most hogy felejtsem el? mit mondjak neki? - - Szerintem a fogkrémet viszza nyomni a dobozába sokkal nehezebb- vigyorogtam mire értetlenül fordult felém olyan fejet vágott hogy muszáj volt nevetnem - Fogd be! - mon...