- A francba! - morogtam amikor megláttam Jessest
- Mi csináljak vele? - kérdézte
- Semmit- hunytam le a szemem
- Te asszem bolond vagy! Hívják mentőt? - nevetett Napsi
- Figyelj ne csinálj vele semmit - nyitottam ki a szemem mire érdeklődve nézett rám- Kérlek-
- De ha utána nem mondod el miért! Megölek! - mondta szigorúan mire bólintottam.
Össze szedtem a bátorságomat majd egy normális sebességben mentem oda hozzájuk.
- Sziasztok- köszöntem mire mindenki ránk kapta a tekintét. Amikor a lányok megláttak egyből a nyakamba ugrottak- Még élni akarom az életem lányaim- nevetem mire azzonal elváltak tőlem
- Hogy vagy? - kérdezte Carmen
- Jól? - kérdeztem
- Napsi a bátyád nem jön? - kérdezte
- Mond csak lányom mit akkarz te? - kérdezte Napsi gyanúsan
- Fel kell töltenem- mutatót a táskájára
- Jaja- bólogatott Napsi.
‡‡‡
Éppen a buszon vagyunk.
A fejemet hátra döntöttem és éreztem hogy valaki leül mellém. Kinyitottam a szemem de úgy hogy a mellettem lévő ezt ne lássa.Napsi ott ült Ray mellet aki egy gyilkos tekintet küldött a mellettem lévő felé úgy mint Ray.
Egy kicsit oldalra hajtottam a fejem.
És már tudtam hogy ki az. Jesse.
Éreztem ahogy megfogja a kezem és rakuncsolja.
Amikor újra Ray felé pillantottam láttam hogy Napsi próbálja lefogni.
Amikor Ray belesúgot valamit Napsi fülébe elengette ezért felénk vedte az irányt. A kezemet pedig egyből elengette.Ray megfogta a csuklóm majd felhúzott a ülésről. Az egyik kezétt rátette a derekamra. Majd közeledni kezdett. Az ajkait az enyémre tapasztota. Mire egyből viszzacsókoltam.
Ray vigyorogva nézett Jesse felé aki egyből felállt. Hirtelen Napsi állt meg mellettem aki már ütésre kész volt.
Az összes ember minket nézzett hogy mikor fényképezhetnek. Hogy ezt a gyönyörű hírt tegyék be abba a hülye újságba.
Hirtelen a busz megállt. Ezért majdnem elestem de Ray elkapott.
Amikor felnéztem láttam hogy a busszsofőr már mellettünk is volt...
KAMU SEDANG MEMBACA
Szjg máshogy
Nonfiksi-Elegem van a fiúkbol! - üvöltött - Most hogy felejtsem el? mit mondjak neki? - - Szerintem a fogkrémet viszza nyomni a dobozába sokkal nehezebb- vigyorogtam mire értetlenül fordult felém olyan fejet vágott hogy muszáj volt nevetnem - Fogd be! - mon...