"Να πάρω αναπνοή?" Με ρώτησε
γιατί μωρέ μπορεί να τον εσφιγγα λίγο παραπάνω από ότι έπρεπε.
"Άντε καλά" απάντησα και σταμάτησα να τον σφίγγω
"Οχι και τόσο μακριά μου, δεν δαγκώνω." Ακούστηκε από μπροστά και γελώντας ξανακουμπησα στην πλάτη του.
Με μια απότομη κίνηση γύρισε το γκάζι και αύξησε ταχύτητα. Μετά από λίγα μέτρα σταμάτησε στο φανάρι και γύρισε να με κοιτάξει.
"Αυτό για να σταματήσεις τις βλακείες"
Τον κοίταξα απορημένη
"Να κάθεσαι πάνω στην μηχανή μακριά μου χωρίς να με κρατάς καλά.Θα μπορούσες να πέσεις"
"Το φανάρι κούκλε " του πα καθώς παρατήρησα πως έγινε πράσινο.Μετά από λίγο είχαμε φτάσει σπίτι του.
"Πεινάς?" Με ρωτάει ενώ παίρνει τα πατατάκια από το ντουλάπι.
"Οχι. Θα δούμε ταινία?"
"Μάλλον"
"Μαλλον?"
"Ε μετά την ταινία.."
"Με την ταινια τι?"
"Θα δεις"................
Το επόμενο πρωί
"Πώς πέρασες χθες?" Με ρωτάει η Ara ενώ μου δίνει την κούπα του καφέ μου
"Υπέροχα" λέω ενώ το μυαλό μου τρέχει στην χθεσινή νύχτα...
"Πώς νιώθεις που ξαναπάς σχολείο?"
"Περίεργα. Δεν ξέρω αν θα μ'αρέσει"
"Δύο χρονιές είναι. Πρέπει να το πάρεις το απολυτήριο για να μπορείς να βρεις δουλειά"
"Και χωρίς απολυτήριο βρίσκω"
"Οχι τέτοια δουλειά" με κοίταξε σοβαρά σαν να με μαλώνει
"Μια πλάκα έκανα" γέλασα
Εκείνη την ώρα εμφανίστηκε ο Adrian
"Φεύγουμε?"
"Ναι πάμε"Και να μαστε έξω από το σχολείο. Να δούμε τι θα γίνει και τώρα.
"Μόλις τελειώσεις στείλε μήνυμα και θα έρθουμε να σε πάρουμε. Εδώ κοντά θα είμαστε. " μου λέει ο Adrian
"Οκ"
"Καλή επιτυχία" με χαιρέτισαν και οι δύο
"Ευχαριστώ"Περπατάω προς την αυλή και νιώθω μερικά βλέμματα να με κοιτάνε.
Προχωράω μέσα στο κτήριο όταν βλέπω και τους άλλους να μπαίνουν μέσα.
Τελευταία μπαίνω στην ταξη και κατευθύνομαι στο τελευταίο θρανίο
"Καινούργια?" Ακούγεται κάποιος από ένα θρανίο
"Καλή είναι" ακούω από πισωΜπαίνει η καθηγήτρια μέσα και όσο λέει ότι ειναι η υπεύθυνη και μας εξηγεί τους κανόνες και τι θα γίνει φέτος παρατηρώ τα παιδιά από την τάξη μου.
Αυτό που βλέπω είναι μια παρεούλα από κορίτσια, αυτές μάλλον φαίνεται να είναι η μία η bitchara της τάξης, η άλλη αυτή που παίζει τα αγόρια μάλλον και κάτι άλλες που μάλλον θα τρέχουν από πισω. Έχει και μια κοπέλα που δεν τους μιλάει και αναρωτιέμαι το γιατι. Επίσης βλέπω από τα αγόρια δύο τρεις που μάλλον είναι οι ωραίοι της τάξης, καλουληδες είναι, αλλά όχι και μοντέλα. Κάποιους που μάλλον είναι κολλημένα στα βίντεο παιχνιδια και κάποιους άλλους νορμάλ. Α και ένα φυτουκλακι στο πρώτο θρανίο μπροστά μπροστά, που γλύφει την καθηγήτρια. Μάλιστα κάτσε να τους γνωρίσω καλύτερα όμως για να δω αν όντως ξέρω να καταλαβαίνω τους ανθρώπους."Έχουμε Και καινούργια μαθήτρια"ακούγεται και καταλαβαίνω ότι εννοεί εμένα.
"Την Sia?" Λέει και με κοιτάει
"Ναι"
"Από ποιά πόλη μας έρχεσαι?"
"Από δω είμαι"
"Έφυγες από κάποιο άλλο σχολείο και ήρθες εδώ?"
"Περίπου"
"Δηλαδή?"
"Είναι μεγάλη ιστορία. Ας κρατήσουμε πως είχα σταματήσει το σχολείο για λίγο και τώρα το ξαναρχιζω" λέω. Γιατί τι να της έλεγα να ξέρετε μπήκα στην μαφία και μετά απλά αποφάσισαν να την κλείσουν μωρέ
"Μάλιστα" μου απαντάει απότομα.Πόσο με νοιαζει που παρεξηγήθηκε. Καθόλου
Αφού τελειώσαμε με όλα και μας έδωσαν πρόγραμμα για αύριο έστειλα μήνυμα στον Adrian να έρθουν να με πάρει.
.......
"Πώς πήγε η πρώτη μέρα?"
"Καλά...μάλλον"
"Δεν πρόλαβες να δεις τι πάει να πει σχολείο ακόμα. Θα δεις από αύριο"
"Το ξέρω" .
YOU ARE READING
𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚'𝐬 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝟐
Short Story~ Μετά το κλεισιμο της Πέμπτη Οδού, οι ήρωες μας έρχονται πια αντιμέτωποι με τα προβλήματα της καθημερινότητας. Πώς ζει ένας μαφιόζος μια φυσιολογική ζωή, ενώ πρέπει να ξεχάσει το παρελθόν του;; Ή μήπως δεν μπορεί να το ξεχάσει και πολλές φορές γυρ...