Doğum Günü Aşkım 21.Bölüm

111 9 7
                                    

3 Ay Sonra/Karol'dan   

Şu son 3 ayda değişen hiçbir şey olmadı. Sadece diğerlerini çok üzüyorum bunu biliyorum. Saat öğlenin 1'i ama ben düşünüyorum. Bizimkiler bensiz ne yapıyorlar acaba?Onları çok tanımasamda beni sevdikleri çok belli. Bilmiyorum benimde içimde onları bana çeken bir şey var gibi hissediyorum. Galiba sonsuza dek onlardan uzak durmam gerekecek. Aslında hafızam geri gelse bunları unuturum öyle değil mi?Sanki nasıl getireceksin Karol?Sihirle mi?Hiç sanmıyorum. Bugün cumartesi haftasonu diye abim geliyor. Bugün yapıcak birşeyim yok diye odamı biraz karıştırmaya başladım. Belki bu sayede yine eski anılarım canlanır. Yatağımı kaldırdım. Altında bir kutu vardı. Kapağın üstünde sarı bir kağıtta pembeyle"Karol ve Ruggero'un Hatıra Kutusu"yazıyordu. Kutuyu oradan aldım. Sonra oturup kutuyu açtım. İçinde bir sürü şey vardı. Ama ilk gözüme çarpan kutunun içindeki orta boy pembe bir ayıcıkdı.

Çok güzeldi. Geceleri buna sarılarak uyumaya karar verdim. Sonra elinin altında bir not buldum. "Ruggero'dan Karol'a Lunapark Hatırası"yazıyordu. Demekki bunu bana Ruggero almış. Sonra kutuya bakmaya devam ettim. İçinden ikiz tişörtleri,baş harflerimizin olduğu kolyeler,nutellalı ve gitarlı anahtarlıklar ve baş harflerimizin yazılı olduğu kupa bardakları vardı.

Tam kutuyu kapatıyordum ki kutunun köşesinde bir defter gördüm. Elime aldım. Önünde"Karol ve Ruggero'dan Başka Kimse Okuyamaz."yazıyordu. Açıp okuyacağım zaman ayak sesleri duydum. Kutuyu hızlıca kapattım. Yatağın altına koyup yatağı kapattım. Kapımı çaldı"Gir!"diye seslendim. Gelen abimdi. Koşarak gidip ona sarıldım.

K:Merhaba Abi,hoşgeldin.                  

Ma:Merhaba Küçük Kaplumbağa'm.Nasılsın bakalım?

K:İyiyim abicim.Sen nasılsın?

Ma:Az önce bir melek gördüm daha iyi oldum.

K:Kim bu melek?

Ma:Adı Karol.

K:Hmm...Aşağı inelim anlatırsın.  

Ma:Tamam.dedi ve beni sırtına alıp aşağı indirdi.Ben bir anda alınca korkmuştum.Annem ve babam da bize gülüyordu.Ben daha yeni gülmeye başlamıştım...

Ruggero'dan Devam...                                                   R:Agustin hadi artık 1 saattir bekliyorum.

A:Abartmayın len!

C:Hiçte abartmıyorlar Aşkım. 

A:Carolina sende mi?      

V:Evet o da.    

A:Tamam boş yapmayın.Geliyor Rugge hazır ol. 

R:Merakla bekliyorum.Agustin sağa vuracekken Ruggero'u kandırıp ters yani sol tarafa şut çekti. Ruggero direkten destek alarak sol tarafa atladı.Ve mükemmel bir kurtarış yaptı ve topu yakaladı. 

Male:Ruggero mükemmel bir atlayışla topu tuttu! Agustin iddiayı kaybetti.                                                             

A:A-ama nasıl?                                                                           

Mi:Ruggero müthiş kurtardı.                                                   

Ka:Bunu kurtarışı ne ara düşündün?                                       

R:Çizgi filmde görmüştüm.(No Tsubasa!Çok severim♡)   

C:Ciddi misin Ruggero?                                                         

R:Evet çok ciddiyim.                                                                       

Doğum Günü Aşkım(Devam Ediyor...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin