(Arkadaşlar Yazar'ınız yani ben şerefsizlik yapmazsam çok yakında barışabilirler.Ama ben şerefsizlik yapmazsammm.😉)Şu yazıya Dikkat!👇)
(Arkadaşlar bide {......} 👈bu işareti zaman atlama için kullanıcam.1 nokta varsa ertesi gün,2 nokta varsa 2 Ay,3 nokta 3 Ay,4 nokta 4 Ay,5 nokta 5 Ay,6 nokta 6 Ay sonra demektir.)
(Karol'un Rüyası)
Gözlerimi açtığımda evdeydim.Boy aynamın önünde duruyordum.Ama bir sorun vardı.Aynanın önünde olduğum halde benim yansımam yoktu.Hemde benim evimi değil yabancı bir evi gösteriyordu.Sonra aynanın derinliklerinden biri geliyordu.Uzak olduğu için kim olduğunu kestirememiştim.Yaklaşınca...bu kişi bendim. Ama onun üstünde benden farklı bir kıyafet vardı. Yansımam değil,kopyamdı.Tam önüme gelince bana elini uzattı.Eli aynadan çıktı ve önümde durdu.Eliyle gel işareti yaptı.Biraz korku ve tereddütle elini tuttum.Beni hızla içeri çekince korkudan bir çığlık attım.
Sonra gözlerimi kapkaranlık bir yerde açtım.Açıp açmadığımdan emin değilim aslında.Ardından birden ışıklar yanınca gözlerim istemsizce kapandı.Bir süre sonra gözlerimi açmamla kopyamı karşımda görmem bir oldu.Ama kıyafetlerimiz değişmişti.Onun elbisesi benim,benim tulumum onun üzerindeydi.
(Kopya Karol)KK:Selam Karol.Gelecekteki evini nasıl buldun?
K:G-gelecekteki evim mi?
KK:Evet.Hep istediğin gibi havuzlu bir ev.Hem de 3 katlı.
K:Burası gelecekteki evimse neden şuan buradayım?
KK:Biliyorsun bir hafıza kaybı geçirdin.Ama araba kazası yüzünden değil.
K:Nasıl?Ama bana...
KK:Öyle dediler.Çünkü gerçeği sana söyleyemezlerdi.
K:Neden?
KK:Doktor"Şuan hissetmediği duyguları ona söylersiniz, kafası allak bullak olur.Hafıza kaybından önceden sevdiği,aşık olduğu ya da nefret ettiği kimseyi bilmez. Bilmediği için beyni bunları duyunca algılayamaz.En son ise duygularını kaybedebilir.Karol Hanım'ın duygusuz kalma riski şuana kadar ki en yüksek ihtimal, başını aynı yerden 3 kere vurduğu için beynin o kısmı ezilmiş.Eski duygularını kendisi bulmalı."dedi.
K:Ama bana bunları sen söylüyorsun.Duygularımı kaybedebilirim.
KK:Hayır.Uyandığında bunların sadece değişik gerçek olmayan bir rüya olduğunu sanacaksın.Hafızan geri geldiğinde bu rüyayı hatırlayacaksın.Sana gerçekleri anlatıcam.
K:Tamam.
KK:Hem hafızanın geri gelmesine sadece birkaç ay kaldı. O günü bekle o günden sonra herşey senin daha doğrusu sizin için çok güzel olucak.Emin ol.
K:Siz derken?
KK:Anlatıcam merak etme.
K:Peki.
KK:İlk önce bilinmeyenden başlayalım.O senin abin Mauricio aslında.
K:Ne?!A-ama neden böyle birşey yapsın ki?
KK:Seni korumak için böyle bir yola başvurdu.Ama tabiki bu bir hataydı.
K:Anlayamıyorum.Daha açık ve detaylı anlatır mısın?
KK:Peki.Sen hafızanı kaybetmeden önce Ruggero'a aşıktın hemde tam 3 yıl boyunca.Ona hiç bir zaman açılmadın.Çünkü her açılacak cesareti topladığında onu başka kızlarla konuşurken gördün.Bu en az 6 defa oldu. Yedinciden sonra ümidin tamamen yok oldu."Beni hiç bir zaman sevmeyecek,beni sadece kardeşi olarak görecek."düşüncesine kapıldın.Ondan vazgeçmeyi binlerce kez denedin ama yapamadın.Ondan uzaklaşmayı denemedin.Çünkü kardeşi Leonardo'yu kaybettikten sonra seni de kaybetmek istemeyeceğini biliyordun.Seni kardeşi gibi gördüğünü ve bir kardeşinin daha gitmesinin onu karanlığa döndüreceğini de en iyi sen biliyordun.O üzülmesin diye kendi duygularını hiçe saydın.Yanından hiç ayrılmadın.Piste gittiğinde gördüğün anıyı hatırlıyor musun?
K:Evet.
KK:Orada öpüştüğünü gördüğün kişiler Valentina ve Ruggero'du.Onları görüp yanlarından ağlayarak giden kızda sendin Karol.Ama o zamanlar Valentina kötü biriydi.Sana sürekli laf atar ve dalga geçerdi.Valentina, Ruggero'un eski sevgilisi sende onları görünce tekrar sevgili olduklarını düşündün,istemsizce ağlamaya başladın.Onlar seni görür diye oradan koşarak çıktın. Olayı okulda sana anlattı Ruggero.Valentina onu zorlamıştı.1 hafta sonra Valentina sana gelip biranda senden özür diledi.Sende ona 2. bir şans verdin.Sonra roller'da sahneye çıkıp bir konuşma yapıp herkesden Valentina'yı affedip 2. şans vermesini istedin. Konuşman çok açıklayıcıydı.Herkes Valentina'yı affetti. Birkaç gün sonrada Micheal ile çıkmaya başladı.Bunu yine başaran sendin Karol.
K:Peki ya hafıza kaybım?O nasıl oldu?
KK:Ruggero bir gün sizin eve geldi.1-2 saat konuşup geç oldu deyip gitti.Annenle babanda O gittikten sonra işe gittiler.Sen evde yalnızdın.Ruggero konuşmasında sürekli seni kardeş olarak gördüğünden bahsediyordu. Sende ağlamamak için kendini zor tutuyordun.Evde yanlız kalınca hüngür hüngür ağlamaya başladın."Dayanamıyorum...Onsuz olmuyor!"diye bağırıyordun.Üst katın balkonuna gidip korkuluklara çıktın.Ama Ruggero sizin evde telefonu unuttuğu için geri geliyordu.Bahçeye girdiğinde yüzüne senin gözyaşların düştü.Ruggero yukarı baktığında seni görmesi ile resmen deliye döndü.Bağıra bağıra konuşuyordunuz.Ruggero kapıya gitti.Kırıp içeri girmek istiyordu.Bir yandan da ağlıyordu ama farkında değildi. O sırada sen"SENİ SEVİYORUM RUGGERO"diye bağırarak kendini boşluğa bıraktın.Ruggero şok olmuştu duyduğunda.Şoku atlatıp seni hastaneye getirdi.(Yeter!Üşendim.Gerisi zaten aynı Ruggero'un Karol'u sevdiğini fark etmesi,halisülosyonu,bayılmasını, abisinin bunu neden yapmasını anlatıyor.)
K:Bu-bunlar gerçekten oldu mu?
KK:Evet bunlar gerçekler.Neyse artık uyanma zamanın geldi.Görüşürüz.Dedikten sonra kaybolmaya başladı.O kaybolduktan sonra da her yer beyazlaşmaya başladı...
(Rüya'nın Sonu)
Bölüm sonu...
Bu bölüm rüyadan ibaretti ama bilmediğiniz şeyler öğrendiniz.Neyse karakterlerle soru cevap yapmayı düşünüyorum ama enemin değilim.Neyse...
Okuduğunuz için teşekkürler.
Bide bu hikayeyi arkadaşlarınızla paylaşırsanız çok sevinirim😊.
Adios Pofulu Sushilerimmm👋🍱🍣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğum Günü Aşkım(Devam Ediyor...)
FanfictionSelam Cancanlarım👋 Doğum Günü Aşkım kitabını devam ettiriyorum. Öncekini okumayanlar ya da unutanlar için @lutteom_3679 hesabında o hesap silindi o yüzden buradan devam edeceğim. Kapak tasarımı @ruggeropasquarellitr Teşekkürler Ecrin. Sizi Çok Sevi...