Doğum Günü Aşkım 27.Bölüm

42 3 0
                                    

Medyaya denizdeki fotomu koyacaktım da çirkinliğimden utanıyorum.O yüzden koymadım.Okan Sarıoğlu koydum korku sevenler izlesin mükemmel videoları var.Gece 3 challenge falan var.2.kanalı var birde orada da oyun tanıtım videoları var.Tavsiye ederim.Biliyorsanız veya izleyip beğendiyseniz buraya yazın.Ama biraz küfürlü onu söyleyeyim.Medyadaki benim en sevdiğim videosu.Çok uzatmadan bölüme geçelim.

Nergis'den
Ruggero içinden"Karol'un burada ne işi var?!Ağladığımı gördü ne söyleyeceğim?!"

"Nergis:Seni Seviyorum Karol! diyeceksin."

"Nergis:Karol!Ruggero Seni Seviyor!"

Karol içinden"Ruggero neden ağlıyor?Gözleri kıpkırmızı olmuş!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karol içinden"Ruggero neden ağlıyor?Gözleri kıpkırmızı olmuş!"

R:K-Karol senin ne işin var burada?

K:Ben seninle konuşmak için gelmiştim.Birde özür dilemek için.Ruggero şok olmuştu.Yatağında oturur pozisyon aldı.Karol'da gidip onun yanına oturdu.İlk birkaç dakika sessiz geçti.Sonra Karol konuşmaya başladı.

K:Özür dilerim Ruggero.O gün sana bağırdım,bir daha benimle konuşma dedim. Kalbini kırdım biliyorum.Ama gerçekten önemli 1 sebeb...
Ruggero Karol'u susturmak için parmağını onun dudağına koydu.

R:Biliyorum o önemli sebebi.Hemde çok iyi biliyorum.

K:Nerden biliyorsun?

R:Orasını boşver.Sen neden geldin Karol?Bilinmeyen sana işkence edebilir.

K:Bilinmeyen beni artık tehdit etmiyor Ruggero.

R:Nasıl yani?

K:(Bilinmeyen ile yaptığı mesajlaşmayı anlatır.)

R:Acaba ne demek istedi 'Korumak' derken?

K:Bende bilmiyorum.Peki...Ruggero beni affedebilecek misin?Tekrar arkadaş olabilir miyiz?

R:Affedilecek birşey yok.Ve evet tekrar a-arkadaş olabiliriz.

K:Teşekkür ederim.Sormayı unuttum.Sen neden geldiğimde ağlıyordun?

R:Şey...ben...
O anı hatırladıkça Ruggero'un yine gözleri doluyordu.En sonunda yine ağlamaya başlamıştı.Sonra Karol'a sarılıp ağlamaya devam etti.Karol'da ona sımsıkı sarılmıştı.

R:Sevdiğim kız beni sevmiyor Karol.Ben onsuz yapamıyorum,olmuyor işte,olmuyor. O başkasını seviyor,beni değil.Ben onu bu kadar çok severken o başkasını seviyor.

K:Şşşttt...Ağlama Ruggero.Sakinleş ve bana düzgünce anlat.

R:(Kim olduğunu söylemez.Anlatır.)

K:Şimdi daha iyi misin?

R:Evet,içimi birine dökmek çok iyi geldi,rahatladım.Teşekkür ederim Karol, yanımda olduğun için.

K:Rica ederim.

R:Peki sen?Sebastian ile çıkıyor musun?

K:Ne?!

R:Neden bu kadar şaşırdın ki?Bugün birbirinize seni seviyorum dememiş miydiniz?

K:......Hahahahahahahahahahaha!

R:???

K:Hahahahahaha!Sen...onu gerçek...mi sandın Ruggero?

R:E-evet?

An:Çocuklar yemek hazır!Hadi gelin!

K:Tamam Antonella Teyze,geliyoruz!
Karol ayağa kalkıp kapının önünde durdu.Ruggero'a döndü.

K:Bu arada onu sadece şaka amaçlı söyledik Ruggero.O benim abim gibi sevgilim değil.O başkasını seviyor ve ben bugün onları birleştiricem.Şimdi aşağı gel yoksa...

An:Çocuklar!Hâlâ niye gelmediniz?

K:Yoksa bu olur.

(Gülerek)R:Geliyoruz Anne!
Sonra Karol ve Ruggero aşağı inip mutfağa gittiler.

Mutfakta
An:Sonunda geldiniz.Oturun bakalım yoksa yemekler soğuyacak.
R:Hmm...Şanslısın Karol.Annem bugün italyan menüsü yapmış.
K:Merak ettim şimdi.
Masaya otururlar.Sonra yemeğe başladılar.

K:Hmm...Bu ikisi çok lezzetli.Bunların ismi ne?
R:Şu Chicken Parmigiana tavuk ve permesan peynirli bir yemek.

Bunların ismi ne?R:Şu Chicken Parmigiana tavuk ve permesan peynirli bir yemek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

R:Bu da Osso Buco incikli ve domates soslu bir yemek.

R:Bu da Osso Buco incikli ve domates soslu bir yemek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

K:İkiside çok lezzetli.Eline sağlık Antonella Tezyecim.
An:Afiyet olsun canım.
R:Evet zaten oldum olası annem çok iyi bir aşçıdır.
K:Annesi iyiyse bence oğlu da yemek yapmalı öyle değil mi?
R:Şey...
Karol ile Antonella gülmeye başlar.

R:Off...Gülmeyin yaaa!Sizin inadınıza yemek yapmayı öğrenicem.Yaptığımda böyle gülemeyeceksiniz.Parmaklarınızı yiyeceksiniz.
K:O günü merakla bekliyorum.
An:Kesinlikle canım.
K:Yoksa evde kalırsın.
R:Niye?Benim gibi yakışıklı birini kim istemez?
K:Onu bilmem de,kadınlar hep kocalarının bir işe yaramamasından şikayet eder.
R:Yok canım ben evde kalmam.Yoksa kalır mıyım?Yok,yok kalmam di mi?Off...ama yaaa...beni strese soktun Karol.Ya gerçekten evde kalırsam?

K:Ben sadece gerçekleri söyledim.Yani herşey yakışıklılıkla olmuyor herhalde.
R:Off ama yaaa...
Karol ve Antonella tekrar hafif hafif gülmeye başladılar.

Biliyorum boş bir bölümdü.Ama ilham perilerim kış uykusuna yattı galiba. Neyse yine çok boş yaptım.


Doğum Günü Aşkım(Devam Ediyor...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin