Havalar düne nazaran biraz daha soğuktu. Gök yüzü gri bulutlar ile kaplıydı. Gül trafik ışıklarının yanına geldiğinde durdu. Telefonunu çıkartıp saate baktı,7' 52' geçiyordu. Yeşil ışık yandıktan sonra gül gaza basıp yola devam etti salonun önüne geldi sportif giyiyordu herzamanki gibi. Gül arabasını salonun önüne park ettikten sonra salona giridi. Herkes gelmiş gülü bekliyorlardı. Gül salondan içeri giridi. Konuşmaya başladı.
- Evet arkadaşlar bugün temel egtime başlayacağız. Bir sıkıntısı olan söylesin.
Genç bir kız el kaldırıldı
- hocam
Gül kıza baktı söylemesi anlamında başını salladı
- şey... kolunuza ne oldu
Gül gömleğinin altından gözüken sargı bezine baktı .sonra gömleğini biraz yukarı sıyırdı.
- küçük bir kaza geçirdim
Herkes gülün koluna baktı ve sonra ısınmak için dağıldı .
###
Sara şirketin önüne geldiğinde derin bir nefes aldı .Sonra hızlı adımlarla şirkete geldi. Odasına geldiğinde garip bir koku geldi burnuna. Masasına eşyaları bırakıp kokunun geldiği yere bakındı ama birşey bulamadı. Sara masaya oturdu bugün yapılacak işlere baktı.
LİSTE
- 1 ay sonra ki konser yeri
- dekorasyon
- kostüm
- dosya düzenlemeÇok birşey yokmuş biter herhalde en iyisi hemen başlamak önce konser yeri ayarlnsın.
Sara tüm bu düşüncelerden bir şirket telefonunun çalması ile kurtuldu.
- Alo
- Gönderdiğim listeye baktınızmı
- Evet az önce baktım
- Tamam 11 de toplantı var sizinde katılmanız gerek.
- Tamam
Sara içecek birşey almak için kafetryaya gitti.
###
Gül kıyafetlerini giydikten sonra çocukların yanına geldi. Herkes ısınma haraketlerini bitirmiş gülü bekliyorlardı.
Gül yavaş adımlarla öğrencilere yaklaştı. Bir erkek gence- Adın ne
- yun hee
Gül gülümsedi.
- bugün dayanıklılık testi yapacağız. Plank yapacağız 3 tur 45 saniye. Herkes aralarında 1 metre ara ile dizilsin.
Herkes gülün dediğini yaptı.
- bir, iki,üç başla.
Herkes plank yapmaya başladı.
- vücudunuz titreyecek.
Gül elinde bir sopa ile öğrencilerin etrafında dönüyordu. Kimi doğru yapıyor kimi yanlış yapıyordu. Gül elinde cetvelle öğrencilere bastırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELECEK
Randomİki arkadaşın eglenmek için dışarı çıktıklarında başlarına bir şey gelir ve sonraki hayatlarında ne olacak hep beraber izleyelim..