Pov.karolina
Wstałam o 6.30 żeby wyszykować się na pierwszy dzień szkoły. Ubrałam za dużą czarną bluzkę z neonowym napisem FACK OFF do tego ubrałam dzinsowe krótkie spodenki, kabaretki i stare trampki. Nałożyłam korektor i zrobiłam sobie kreski po czym nałożyłam sobie błyszczyk na usta. Wziełam plecak na ramię i wyszłam z pokoju zeszłam po schodach i chciałam się pożegnać z mamą ale zapomniałam że wyjechała wcześnie rano. Więc wyszłam z domu i ruszyłam w stronę szkoły, miałam jeszcze dużo czasu więc postanowiłam że się przejdę. Szłam myśląc czy coś ciekawego stanie się w tym roku. Wątpię.
Gdy przechodziłam obok małego sklepiku zobaczyłam moją przyjaciółkę więc do niej podeszłam. Znam się z nią od 5 lat wie o mnie wszystko nawet to że jestem lesbijką. Jest cudowna ale ni lubię w niej jednego że jak się w kimś zakochałaś to ona jak jakiś czujnik miłości od razu o tym wie.(Nadia-N, Karolina-K)
N: siema karo- powiedziała do mnie dziewczyna
K: siema Nadia-powiedziałam podchodząc do niej
N: która godzina?
K: 7.34 A co?
Nadia sięgnęła po coś do kieszeni i wyciągnęła z niej papierosy.
N: zdążymy- uśmiechnełam się i wzięłam jednego dziewczyna wyciągnęła zapalniczkę najpierw zapaliła swojego papierosa A potem podała mi ją. Oparłyśmy się o sklepik i paliłyśmy papierosy, gdy już wypaliłuśmy je do końca to poszłyśmy do szkoły na wejściu przywitał nas chłopak nadi, kacper. Pocałował ją i Poszliśmy dalej razem we trójkę.
Ka: słyszeliście że mamy nową wychowawczynie- powiedział Kacper
K: A czego będzie uczyć?
Ka: podobno matmy
N: oby była fajna
K: no. A ma ktoś plan lekcji?
N: ja mam- powiedziała i wyjęłam z torebki kartkę z planem zrobiłam zdjęcie planu telefonem i oddałam to dziewczynie.
Ka: to co pierwsze?
N: fizyka potem polski potem WF potem matma i wychowawcza.
K: nie wiem jak Ty to kurwa pamiętasz
N: ja też nie wiem- wszyscy zaczęliśmy się śmiaćFizyka, polski i WF mineły spokojnie i przyszedł czas na matematykę i poznanie nowej nauczycielki. Staliśmy i rozmawialiśmy przed salą gdy zadzwonił dzwonek i wszyscy weszli do sali. Ja siedziałam z nadią w 3 ławce od strony okna siedzieliśmy tak gdy...
CZYTASZ
Lezbijskie Korepetycje
RomanceKarolina- zaczyna 2 klasę liceu wraz z przyjaciółką. gdy do szkoły dochodzi nowa nauczycielka i coś pomiędzy nimi zaiskrzyło. Czy to się uda?