0.1

14 2 0
                                    

Biraz garip bir hikaye olacak . Bu benim ilk hikayem o yüzden çok heyecanlıyım. Yanlışlarım olursa uyarırsanız sevinirim. Eveeet başlayalım.

Başladığınız tarihi yazarsanız sevinirim 🙌🏻🙌🏻

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

Bence ona yaz . En fazla ne olabilir ki . En kötü engeller . Merhaba ben Pınar . Ve şuan en yakın arkadaşıma sevdiği çocuğa yazması için zorluyorum.
Kendisine açılamadığı için anonim şeklinde yazacak.

- Pınar yazmasam zaten cevap vermez biliyorsun.

-(P)Ya sen bana güven cevap verecek .

- Boş ver ya . Yazmayayım ...

- (P)Neden yazmayacaksın ? Sevmiyorsun değil mi onu ?

- Hayır seviyorum ...

- (P)He sen gel onu benim külahıma anlat.

Arkadaşım her ne kadar onu seviyorum dese de aslında onu sevmiyor . Nereden anladığımı daha sonra anlatacağım.

- Söyle bakalım sen kimi seviyorsun.

-(P) Söyledim ya sana kimseyi sevmiyorum.Aşka inanmadığımı biliyorsun .

- Şimdiye kadar kimseyle çıkmadın ne senin aşka inancını kim bitirmiş olabilir ki...

- (P) Bütün eski arkadaşlarım aşkı o kadar küçük görüyorlardı ki sayelerinde aşktan soğudum.

Arkadaşım ne kadar inanmasa tam olarak hiç bir zaman aşık olmadım . Ama galiba birine karşı bir şey hissediyorum.

Merhaba bu bölümün sonuna geldik. Baya kısa bir bölümdü ama ilk bölüm olduğu için böyleydi . Daha sonra konuları daha çok genişleteceğim.

Kitap hakkındaki düşüncelerininizi yazarsanız çok mutlu olurum

15/07/2020




✅✅✅

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ukde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin