Ehem.. Klo-chan 'a buradan selamlar :D Lütfen beni dövme :D
-Söz mü?
-Söz...
Kırkırdadım. Odanın dışından ise gülme ve alkış sesleri geliyordu. Korkuyla arkamı döndüm. Ve evet hepsi oradaydı ayrıca bizi izliyorlardı. Hızla kafamı çevirdim. Utancımdan kıpkırmızıydım istiyordum. Haru ise kahkaha atıyordu. Ona baktım.. Çok mutlu görünüyordu ve farkına bile varmadan ben dr kahkaha atmaya başladım. O sırada bir şey dikkatimi çekti. Emin olmak için bir süre izledim..
-Haru.
Bir an durdu ve bana baktı.
-E-efendim...
-Kolun... Kolunu oynatabiliyorsun!
Haru bir an koluna baktı ve oynatmayı denedi. Oynatabilmişti.
-Sanırım tamamen iyileştim.
O sırada kapı çaldı ve Hemşire Lina içeriye girdi.
-Merhaba! Bakıyorumda yüzünüzde güller açıyor. (H. Lina)
Hemşire Lina ya cevap verecektim ama onu arkadan iten topluluk nedeniyle bizden uzaklaştı. Onu ittiren topluluk tabii kide bizimkilerdi. Herkes Haru nun başına toplandı. Sonrasında kızlar benim yanıma geldi ve erkekler Haru ile fısırdaşıyordu. Nalu-chan bana yaklaşarak gözlüğümü uzattı.
-Buyur Minako-chan gözlüğün.
Gözlüğümü alıp taktım.
-Tesekkür ederim Nalu-chan.
-Sana söylemiştim değil mi ona bir şey olmayacaj.
Diyerek göz kırptı. Bir süre hep birlikte konuştuk. Ancak Hemşire Lina yı tamamen unutmuştuk. Hemen kalkıp yanına gittim.
-Hemşire Lina her şey için teşekkür ederim bir kez daha...
-Teşekkür etmene gerek yok. Ama bundan sonra birbirinize dikkat edin tamam mı? Şimdi gidebilirsiniz.
Ve o muhteşem gülümsemesini yaptı. Aynı şekilde karşılık verdim. Zaten o sırada bizimkiler hazırlanmıştı ve beni bekliyorlardı. Odadan ayrıldık. Haru hala içerideydi. Hemşire Lina ile bir şeyler konuşuyordu. Onu bekledik. Geldiğinde ise hep beraber hastaneden ayrıldık. Okuldaki çalışmadan sonra geldiğimizden dolayı çok geç olmuştu. Bu yüzden direk evlerimize dağıldık. Eve geç gittiğim için beni merak etmişlerdi. Olan her şeyi anlattım. Öptüğü kısım dışında... Sonrasında ise yemek yedim. Bir süre telefondan kızlarla konuştum. Sürekli o şeyi hatırlatıyorlardı. Bu da beni kıpkırmızı yapmaya yetiyordu. En sonunda bundan kaçmanın tek yolunun uyumak olduğunu anladım ve uyuyacağımı sôyleyip yattım.
*Sabah*
"Zrrrrr!" klasik güne başlama şeklim... Esneyerek yataktan kalktım. Yatağımın ucunda Pakkun oturuyordu. Yataktan doğruldum. Direk banyoya yöneldim. Bugün çalışma yapacağız bu nedenle okula sivil gideceğiz. Banyodan sonra dolabımın önünde dakikalarca bekledim. En sonunda beyaz bir t-shit ve pembe bir etek giyerek yola çıktım. Hava güzeldi bu yüzden yürüyordum. Yolda giderken az ilerimde iki kişi gördüm. Biri kız birisi ise erkekti. Ve erkek kolunu kızın omzuna atmıştı. Her ne kadar arkadan da olsa çok tatlı görünüyorlardı. Uzunca bir süre önümden gittiler. Ama bir yerde ayrıldılar ve kız tek kaldı. Ve yürümeye devam etti. Hala önümdeydi.Bu durum sinirimi bozmaya başladı. Sanki kızı takip ediyormuşum gibi. En sonunda h8zlandım ve kızın önünr geçtim.
-Minako-chan?
Arkamı döndüm.
-Aki-chan?
-Günaydın. (A)