TANITIM

33 13 24
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim yayınladığım 2.kitabım umarım beğenirsiniz 😊

Yorum ve votelerinizi bekliyorum

Neyse çok konuşmadan başlıyalım en iyisi

Başlama tarihlerinizi yazın lütfen


TANITIM


Hey naber, gelecekteki sevgisiz ben ;

Aşk mı, o da ne? Masallarda bizlere anlatılan gerçekleşmemiş bir efsane sadece...

Hayat desen, o da yok zaten..

Yaşıyorsun ama aslında yaşamıyorsun da...

Siz şimdi bu nasıl bi manyak diyiyorsunuzdur. İster inanın ister inanmayın tırnağımdaki kir kadar takmıyorum.

Hey, gözlerinizi belerterek bakmayın bana öyle. Benim tırnağımda kir yok ki hiç, tertemiz maşallah. Muah bana.

Hem küçükken benim tırnaklarımın arasına çamur falan hep girerdi. Eminim ki size de olmuştur. Hiç pasaklı falan demeyin anam. Çamurdan yemek tencere oyuncak ev falan yapardım ben. Öyle işte, neyse neyse açmıyayım ağzımı yoksa konu uzarda gider. Edemiyorum yazayım parmakçıklarıma yazık be yaa.

Evet yine kendi kendime konuşup yazarak kahkaha atıyorum. Korkamayın ya da korkun umrumda değil ahaahaahaa

Evet evet bilerek ahahahha yazdım biliyormusun sevgisiz ben. Ah, nerden bileceksin ki dur dur anlatayım cahil kalma bari.

Hay Allah'ım sen bana akıl ver. Ayy, ondan çok ne var bende. Çok zekiyim çalışkanım, güzelim, coolum ne desen var. Maşallah bana be yaaa ahahaah gül kız deli değilsin gül. Ama ağlama hala olur mu? Çok acı çektik biz. Ya da ağla ama emin ol hiç bir şey değişmiyecek sevgisiz ben. Ben hala aynıyım ama ruhum yok bedenimizden gideli çok oldu sende biliyorsun.

Ağlamıyorum, gözlerim dolmadı, nefesim kesilmedi, kalbim sıkışmadı. Deli gibi gülüyor muyum, ağlıyor muyum belirsizliği yok. Üzül belki ölürsün ama intikamını, yaşadıklarını ve yaşattıklarını, çekmeden, çektirmeden ölmemiş ol. Olur mu?

Hayır ağlamadım salak, gözlerimden düşen kirli bir yağmur tanesi o sadece. Ama yağmur kadar güzel, saf ve temiz değil. Üst komşunun lavabo borusunun delinip senin lavabodayken yanağına dalıp yere düşememesi gibi düşün. Ya da düşünme iğrenç diyip alay edersiniz insanoğlu işte. Yargı... Her şeyi yargılıyorlar, bilmeden, anlamadan. Ve biliyor musun buna alışalı çok oldu sevgisiz ben. Umursamıyorum, kırılıyorum, üzülmüyorum, yalnız hissetmiyorum. Ki ben yalnızlığım ile güzelim mutlulusuzum. Evet mutlulusuz, mutlu muyum değil miyim bilmediğim için öyle diyorum. Yalnızlık en büyük evim oldu mezarlıktan sonra. Umarım hala mezarlığı tek evin olarak görüyorsundur. Orası bizim evimiz, yuvamız, sığınağımız. Dünyadaki ebedi yerimiz...

Şu an kar yağıyor, sence ne yapıyorum?

Evet, doğru tahmin. Unutmamışsın, unutmadın de mi hala, unutma...

Dolmasın gözlerin kızım. Ne sulu gözsün sen öyle ya sevgisiz ben. Gene neyin kafasını yaşıyorum deme kendi kendine. Of, bak ne anlatıyordum nerden nereye getirdin beni ya. Sinir bozucu gıcık, ukala, ama güzel ama cool ama tatlı ama uff neyse işte öyle fazla şımarma gelecekteki sevgisiz ben.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GECE ' NİN  BEKÇİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin