Offf niye pazartesi diye bi gün var ki .
"Mehmet amca ( özel şoför) Rüyayı da alicaz sonra okula gidicez soldan dön . "
" tamam efendim"
" Mehmet amca bana efendim demesen"
' ne dicek '
' sanane ic ses
' benle boyle konusma keyfimi bozma '
' keyfinin kaynagi ne acaba '
'Dün okuldan atildiniz ya sedalarla bide tekrar ayni okula düşdünüz ya tekrardan '
' oha ben onu unuttum.'
' şoför amcana dön sen hadi adam ne dicem diye dusunuyo '
'Tmm bb'
" ne diyebilirim damla hanım. "
" Immm ...buldum . Istedigin seyi ama hanımdı efendimdi olmasın rica ediyorum. "
" peki damla"
" hah oldu. Geldikmi .evet gelmisiz . Rüyayı arayım da çıksın. "
- balim aranıyor...
Aluuu
Balım hadi çık geldim kapının önündeyim.
Tamam sarı civcivim geldim.
Telefonu kapattim ve bekleddik tlf dan süre tuttum. Acaba kac dakkada gelicek. Oha ya 15 dk oldu daha gelmedi.
Ama böyle olacağını bildigim için erkenden ciktim . Tam tlf alıp aricaktim. Kapi kapanma sesi duydum . Geliyodu bi yandan gamze abla catik kaşlarla bi ruyaya bi bana bakiyodu.
noldu der gibi baktim . Dudagını ısırıp gozleriyle ablasını işaret etti. Kesin okuldan atildigimizi duyunca boyle oldu genelde güler yüzlü birisidir.
"Naber atılımcılar?"
"Abla ya bırak artık tamam dedimya sedalara bulasmicaz ."
" iyide biz onlara bulasmiyoruz ki onlar bize bulaşıyolar."
" olsun yinede siz muhatap olmayın.
"Abla o gelen serkan enistemmi "
" hani lan nerde sacimi boyle gormesin bari ben iceri giriyom optum sizi baybay."
Rüya goz kırptı arabanın kapisina donerken . Kapıyı aç da hemen gidelim diyodu kesin. Ben de oyle yaptim . Gamze abla etrafa bakınırken rüya arabaya atladığı gibi mehmrt amcaya
" gazla gazla " dedi . Mehmet amca dikiz aynasından bana baktı bende başımı olumlu anlamda salladım.
Sonunda geldik şu sevgi kolejine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolejim
Teen Fictionbir kızın annesini ve babasını kaybedip geriye kalan hayatını nasıl geçirdiğini anlatıyor - seni ... - gerçekten mi .diye atıldım . Of yine yaptın salaklığını. - evet seni gerçekten kalbimin parçasi olarak görüyorum. - hı . Şey ben evet yani ben...