Okul dört katlı. Ön ve arka bahçesi , spor salonu , kütüphanesi ve kimya laboratuvarı varmış. Ön bahçesinde altı tane çardak vardı.
Sağ tarafta üç sol tarafta üç tane vardı. Sağ taraftan ortanca çardağa geçtik rüyayla birlikte. Oturdum . Rüya da karşıma geçti.
Zilin çalmasını beklerken yanımıza doğru üç erkek yaklaşıyordu.. Ortadaki diğerlerinde bir adım öndeydi. Yanımıza kadar geldiler ve ortadaki çocuk
" Sizi başka çardağa alalım bayanlar"
' agzını kapa '' sana ölüyorum iç sesim tmm'
" Niyeymiş " dedim tek kaşımı kaldırarak.
"Bu çardak bize ait de "
" Babanın malımı" dedim göz devirerek.
" Evet babama ait okul sahibi olduğu için"
"Bende bu okulda öğrenci olduğum için istediğim yerde otururum. "
"İyi o zaman kayında yanınıza oturalım bari."
"Hayır."
' ne biçim bi cevap bu ya '
'Sanane iç ses '"Babanın malımı " dedi sırıtarak . Rüyaya döndüm ve
"Hadi sınıfa çıkalım zaten birazdan zil çalar ."dedim .tam kalkarken
" tamam tamam . Kusura bakmayın böyle tanışmak istemezdim. Ben aras ' sağ tarafına dönerek ' buda dostum maykıl burak 'burak gülümsedi' digeride dostum maykıl iki faruk" dedi faruğa göz kırparak.
" bende damla buda kan bağı olmayan kardesim Rüya ."dedim uzattığı elini sıkarken.
" yenimisiniz" dedi faruk .
' hayır artık bunlar eskidiler ' diyen iç sesime aldırmadan"Evet bu okula yeni geldik "
" Oturabilir miyiz öyle konuşsak " dedi aras .
"Tamam" dedim ve Rüyanın yanına geçtim onlar da karşımıza geçti. Aras
"Neden ve nerden geldiniz damla " diye sordu.
Tam cevap vericekken yanımızdan seda ve yanındaki iki züppesi geçti gözüm onlara kaydı .Seda baktığımı fark edip saçını savurarak yanımızdan geçti. Salak Yağmurda Rüyaya bakıp göz devirdi.
" Kim onlar baya gıcık gıcık bakıştınız . "Dedi aras .
" Buraya gelmemizin sebebi de onlar zaten bide aynı okula düştük . Kendisi baş düşmanımızdır. "
"Sebep " diye sordu aras .
" iki gün once gördüğünüz o kızlar sarhoş olarak arabaya binmişler aneme ve babama carptılar. Annemler cevre yolunun yanındaki uçuruma yuvarlandılar . Ve " derken gozlerime akın eden yaslara hıçkırıklarımda katıldığı için konusamadım. Rüya devam etti
"İkisinide kaybetti. Ertesi gün yani cuma günü bana haber verip okula onları dövmek için geliceğini okuldan atılırsa yanında olmamı istediği için ona katılmamı istedi bende kabul ettim ki zaten atıldık . Damla nın iki tane erkek kuzeni ve abiside sedaların yanındaki erkekleri döverken bende gizem ablamı çağırdım sonra olanlar bunlar. "
Onları dövmeyi bende isterdim . Üzüldüm . Başın sağ olsun. "Dedi aras bana dönerek . Başımı sallamakla yetindim sonra zil çaldı.
" isterseniz bugün derslere girmeyelim. hep beraber denize gidelim." Dedi burak ve ekledi " ezgiyide çağırırız "
" ilk günden olmaz derslere girelim bugün. " dedim .
" bencede " diye ekledi rüya ve ben öne atılarak
"Acaba hangi sınıftayız" dedim.
"Aynı sınıftayız " dedi aras
" nerden biliyosun." öyle olucak babama mesaj attım."
' bu çocuk sana yürüyomu '
' hayır içsesciğim'
Oy uorum lutfeeeeen
♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolejim
Teen Fictionbir kızın annesini ve babasını kaybedip geriye kalan hayatını nasıl geçirdiğini anlatıyor - seni ... - gerçekten mi .diye atıldım . Of yine yaptın salaklığını. - evet seni gerçekten kalbimin parçasi olarak görüyorum. - hı . Şey ben evet yani ben...