-4. bölüm-

71 5 0
                                    

Multi: arya

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Son ders fizik ve beynim yandı . Rüyayla birlikte oturuyoduk . Önceki iki ders biraz(!) konuştuğumuz için hoca arya yla oturttu. Çok sempatik ,güler yüzlü özeliklede çok güzeldi. İyi bi kızdı. Ve Rüyayla grubumuza katıldı. Rüya da faruk la oturup ders dinledi dicem ama faruktan gözlerini alamadığı için büyük ihtimalle bişey anlamadı. Zil çalar çalmaz. oh be . Gibi sesler duyuldu sınıfta.

"Ezginin yanına gidicem . Astımı tutmuş ." Dedi burak ve koşar adımlarla uzaklaştı. ezgi sevgilisiymiş. Ama arya burağı seviyodu . Çok karışıktı.

" selam. Ben rüzgar . Sınıfımıza hoşgeldin. " dedi . Siyah saçları mavi gözleri vardı.aramızda bi 10 santim( boy) vardı enaz .oturduğum yerden

" hoşbuldum bende damla . " dedim gülümseyerek.o sırada arasın bize doğru geldiğini gördüm. Gözlerim ona kaydı. Arkasından sedanın geldiğini gördüm. Seda arasın kolunu tutup benim duyabileceğim bir ses tonunda

"Arascım buğün beğimle denise ğelirmisin ." Dedi ağzını yaya yaya . Aras yüzünü buruşturdu ve .

" ben bugün başka birilerini davet edicektim . Olmaz."

"Soğra olur ama değilmi . "

"Bilmiyorum seda ." Dedi ve rüzgarla yanıma geldi.

"Ne işin var senin bu sınıfta " dedi aras . Çok sinirle konuşuyodu.

" benimde okulum burası ve damlaya meraba demeye geldim. "

"Meraban bittiyse def ol şimdi. "

" meraba rüzgarçım .nasılsın b u g ü n . "Dedi yağmur salağı .

" sana ne yağmur nasıl olduğum . Seni ne ilgilendirir. ' bana döndü ve ' görüşürüz. " Dedi ve gitti.

" Onunla bidaha konuşma" dedi aras.

" niyeki ."

" sen konusma o beyinsizle anlarsın sonra tamam mı." Tamam anlamında başımı salladım. Garip bi sekilde ona güveniyodum.

" bu gün farukla denize gidicez sizd-"

" Bugün olmaz .başka bir yere gidicem sonra olur belki . Kusura bakma ."

"Sorun değil . " rüya yanıma geldi çıkıyomuyuz der gibi baktı . Kafamı evet anlamında salladım.

Merdivenlerden inerken Rüya

" Abin mi gelcek"

" evet "

"Nereye gideceksiniz? "

" Deniz kenarındaki Family Cafe 'ye "
" tamam "

" seni kim bırakıcak "

" sonunda sordun iki saattir ağzından laf alcam diye çabalıyom . Sence kim alcak ?"

" serkan enisten mi "

" sence o alsa bu kadar sevinir miydim."

" doğru . Kim ya söyle "

" geliyo"

" faruk mu o . ne ? O mu bırakcak . Vaaay "

" görüşürüz bay bay. * Muck * öpücük attı ve gitti. Abimde okul kapısındaydı. Arya servisle gitti.

"Naber güzellik?"

"İyi sen "

"İyi hadi gidelim dedi ve yola çıktık.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Gizem abla yurt dışına gittiği için dün Rüya çok üzüldü. Bugün okula gitmicek .Abimde holdingde . Mehmet amcanın yeğeninin düğünü var . Tek başıma gidicem bugün okula.

Offf daha yolun yarısındayım ama ayaklarım artık beni taşıyamıyo.
O kim lan yanımda durdu.

"Selam okula mı " dedi rüzgar.

"Evet "

" gel bırakıyım."

" yok ben kendim giderim. "

" hadi naz yapma yorulmuşa benziyosun." Evet ölüyorum hatta ama aras güvenmemem gerektiğini söyledi zaten on dakkalık yol ya bişey olmaz .

" tamam geliyorum. " dedim ve arabaya bindim .

" su varmı "

"Var arkadan al " sudan üç yudum aldım ve uyku ağır bastırdı. Off hayır uykuya teslim oluyodum. Tam gözlerim kapanırken rüzgar a baktım. Sırıttığını gördüm ve spnrası karanlık.

Oy yorum pleaseeeeeee







♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kolejim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin