-10.bölüm -

38 4 0
                                    

Multi m. : bende büyüyünce kedi olcam. ( bağımlılık yapıyo yav. Otuz kere izlemişimdir.)

Burak oyunu anlattı şu şekildeymiş hepimiz üç soru yazıcaz kağıda ve guzel ama içi boş nutella kabına atıcaz katlayıp  sonra aramızdan  birini seçicez o kişi bir kağıt seçip okucak ve herkes o soruyu cevaplıcak.

"Burak aşk olsun sana hiç boş getirilirmi . Hayır dolu olsaydı boşaltırdım ne zahmete girdin "diye burağa alayla sitem ettim. Hiçkimse kahkahasını tutamayıp salınca bende gülmeye başladım.

"Kağıtları dizdim üçerli üçerli . Alın şurdan da bi kitap onun üstünde yazın . " hepimiz onayladıktan sonra kağıtları alıp soruları yazdık ve kaba attık . Ne ?! Tabikide hayır ne yazdığımı sölemicem. Çıkınca söylerim.  Neyse herkes soruları yazdıkdan sonra sıra kağıdı seçicek kişiyi belirlemedeydi. Bu arada tolganın kız kardeşi nin adı buse ymiş. Buse kağıtları seçicek kişiydi .

Soru :

En büyük rezilliğin neydi ?

Arya :
İlkokuldayken çok kilolu olduğum için pantolonum yırtılmıştı ve o şekilde haberim olmadan okulda ip atlamışyım. Herkesin bana bakıp guldüğünü sonradan anlamıştım.

Rüya :

14 yaşındayken babam işleri yüzünden istanbula gitmişti. Hava Limanı nda arkası dönük bekliyodu sonra koşup sırtına atladım. Düştük . Sonra suratına baktığımda başka biri olduğunu fark ettim özür dileyip babamı aramaya gittim.

Ben :

7 yaşınds dondurma  almıştım sonra tam yalıyım derken yere düştü.  Sonra yerden alıp tekrardan yaladım.

Bugünlük bu kadar

Kısa ama sık sık

Bölüm atıcam

Lütfeeeeen vote verin. Ve yorum yapmayı unutmayın....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 21, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kolejim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin