'Geçmiş aslında en büyük gelecektir.'
Her bölümü bir şarkıyı dinleyerek yazıyorum.Bu bölümü de Jaymes Young,Infinity dinleyerek yazdım.
—————
Ekim,RosewellLisa ilk iki dersine girdikten sonra kendine kahve alıp dolaşmak için bahçeye çıktı.Kulaklığını takmış yürürken dalgın olduğu için nerede olduğunu fark etmedi.
Etrafa baktığında bahçeden girişinden baya uzaklaşmış olduğunu gördü.Hazır uzaklaşmışken abisine gözükmeden rahat rahat sigara içmek istedi.
Lisa sırtını duvara yaslayıp kimseye gözükmediğine emin olduktan sonra sigarasını yaktı.
O sırada biri yanına oturmuştu ama son ses müzik dinlediği için Lisa bunu fark etmedi.
Sehun Lisanın kulaklığını çıkardıktan sonra Lisa ona doğru dönmüştü.
"Kaçak bir şekilde sigara içecek kadar küçük değilsin sanıyordum?" Elbette küçük değildi fakat yaşı ne kadar ilerlese de Jongin onun daima abisi kalacaktı.
"21 yaşındayım küçük değilim ama sadece bilirsin-ya da bilmezsin abi sorunu." Sehun içten bir şekilde gülünce Lisa biraz şaşırmıştı çünkü Sehunu dizilerde olan serseri çocuklardan biri sanıyordu.Gülmeyen falan işte.
"O zaman sanırım seni burada gördüğümü unutmam gerekiyor." Lisa umursamazca omuz silkmişti. "Gidip istediğin kişiye söyleyebilirsin kimseden korkum yok.Jongin de ara ara içtiğimi biliyor,sadece abi görevi olarak yanında içmeme izin vermiyor."
Sehun başka bir şey demeden Lisanın uzun ve ince parmakları ile kavradığı sigarayı kendi parmakları arasına alma gereği duymadan,sadece yaklaştı ve derince bir nefes çekti.
Lisa tepki vermeden Sehunun koca kafasını çekmesi beklemişti.
"Sigaramı paylaşmayı sevmem." Sehun ise hafifçe gülmüş ve ardından tekrardan derin bir nefes çekmişti içine,dumanı ise Lisanın yüzüne doğru üflemişti.
Yakınlıkları normalden çok daha fazlaydı fakat Lisa utanıp geri çekilmedi.Sehun ise biraz daha yaklaştı ve dumanı Lisanın dudaklarına doğru üfledi.
Duman Lisanın hafifçe araladığı dudaklarından içeriye girdi.Sehun iyice yaklaşmıştı.Lisa dudaklarını kıpırdatsa dudakları birleşecekti.
Sehun bunu beklemeden dudaklarını birleştirdi.Lisanın alt dudağını kendi dudakları arasına aldığında,Lisa da sağ elini Sehunun yüzüne çıkardı.
Sehunun dili Lisanın ağzının içine girmiş ve orayı keşfediyordu.Ellerini Lisanın beline indirip iyice kendine çekti.Lisa Sehunun üst dudağını çekiştirmiş ve emdikten sonra hafifçe ısırmıştı.
Sehun boğazından gelen derin inleme ile Lisayı imkanı varmış gibi daha çok kendine çekti.Onu şu an da kucağına çekmek ve daha fazlasını yapmak istiyordu.
Dudakları uyum içinde hareket ediyordu.Lisa geri çekilmemişti çünkü Sehun yakışıklıydı ve ilk o öpmüştü.El değmemiş Masum bir kız değildi ama sürekli birileri ile yatıp kalkan biri de değildi.
İlk öpücük olayına takılmazdı ama yine de bu yaşına kadar toplasan maksimum iki elinin parmaklarını geçmezdi öpüştüğü kişiler.Ve sadece 1 kişi ile birlikte olmuştu.
Bu yüzden utanıp geri çekilmek yerine karşılık vermişti.
Sehun ise sadece basit bir öpüşmenin nasıl bu kadar iyi olabileceğini düşünüyordu,o sırada yaklaşan sesler ile dudaklarını sesli bir şekilde ayırdılar.