'Git dediğim her seferde benimle kalman,sana doğru gitmemi sağlıyor.'
—————
Rosewell,University"Hey Lisa!" Kütüphane de oturup kitap okurken duyduğum ince sesli erkek sesi ile kafamı kaldırmıştım. "Tanışıyor muyuz?" Bu çocuğu görsem unutmama imkan yoktu,ve daha önce gördüğüme yemin edebilirdim. Erkek olmasına rağmen çok güzel bir cildi ve yüzü vardı.
"Aslında hayır,ben Jimin.Zaten tanışmak için gelmiştim.Aynı bölümdeyiz." Gerçekten iyi birine benziyordu bu yüzden uzattığı eli sıktım.
"Selam Jimin,tanıştığıma memnun oldum fakat..adımı nereden biliyorsun?" Elinde ki çikolatalı sütten bir yudum aldıktan sonra karşıma oturdu.
"Yeni geldin elbette ki ismini duydum.Burası küçük bir yer herkes herkesi tanır." Kimseyi tanımayı asla istemiyordum.
"Bu arada ben gölün karşı tarafında oturuyorum ama umarım sıkıntı olmaz?" Dediğini ilk baş anlamasam da sonra onun Taelerden biri olduğunu anladım. "Taehyungun arkadaşısın,değil mi?" Bunu sorduğuma şaşırmış gibi olsada kafasını salladı.
"Evet,sen nereden tanıyorsun Taeyi?" Omuz silkmiştim. "Burası küçük bir yer,herkes herkesi tanır." Dediğime gülmüş ve sütünü içmeye devam ermişti.
"Sen Chanyeolların taraftasın yani en azından abin öyle.Umarım seninle tanışmamı sıkıntı etmezler?" Çocuğun amacını anlamıştım.Umarım tek niyeti arkadaş olmaktır.
"Sorun yok ben kimsenin tarafında falan değilim.İstediğim kişi ile takılabilirim." Jimin kocaman bir şekilde gülümsemişti ve çantasında çıkardığı şişeyi bana attı.Aynı kendi içtiği gibiydi,içi gözükmüyordu ama dışı ayıcıklı olduğu için ben süt içtiğini tahmin etmiştim.
"Al arkadaş olmamızın hediyesi olarak." Dediğine hafifçe gülüp verdiği şişeden bir yudum almam ile yüzümü buruşturmam bir oldu.
"Jimin bunda viski var!" Kahkaha atarak onaylamıştı. "Sen ne sandın,süt içtiğimi düşünmedin herhalde." İçtiğim viskiyi yuttuktan sonra dik dik yüzüne baktım.
"Tam olarak öyle düşündüm." Gülmeye devam etti.
"Sevdim seni,farklı bir mizacın var."
—————
Jimin ile biraz daha oturduktan sonra ses yapıyoruz diye bizi kütüphaneden atmışlardı.Jimine bir şeyler içmeyi teklif ettim onu sevmiştim ve zaten pek arkadaşım yoktu.Ama yanımıza erkek arkadaşı Jungkook gelince gitmiştiler.Kafeteryada sigara içecekken Krystal ve abimi görmem ile geçen gün gittiğim bahçede ki yere gitmeye karar verdim.
Fakat Chanyeollar olabilir diye yalnız kalmak istediğim için biraz daha ilerledim.İleride genelde boş olan dar bir ara vardı.
Ama bugün boş değildi.
Taehyung ve Jennie birlikte oturmuş resmen birbirlerinin ağızlarını yiyordular.
Görmezden gelip gidecekken Taehyungun sesi ile onlara doğru dönmek zorunda kaldım.
"Lisa?" Tek kaşımı kaldırıp boş bir şekilde yüzüne baktım. "Evet?" Gülümseyerek bana doğru gelmişti. "Ben seni aradıkça sen kendiliğinden bana geliyorsun." Göz devirip bir kaç adım geri çekildim.
"Saçmalamayı kes tesadüfen sizi gördüm ve şimdi de rahatsız etmemek adına gidiyorum." Gidecekken bileğimi ondan beklenmeyecek bir şekilde nazikçe kavramış ve durmamı sağlamıştı.
"Senden asla rahatsız olmam." Ardından Jennieye dönmüştü. "Jennie fizik çalışmaya sonra devam ederiz şimdi gidebilir misin?" Sesi gerçekten nazikti.Jennie sevgilisi değildi diye biliyordum.