'Yalanlar ve onlara inanlar.'
—————
Rosewell,MeksikaKim Taehyung dik tuttuğu başı ile düz bir şekile karşıya bakıyordu.
"Tae lütfen acırsa söyle." Chaeyoung elinden geldiğince yavaş olarak elinde ki pamuğu abisinin kaşına bastırdı.
Tae cevap vermeden düz bir şekilde karşıya bakmaya devam ediyordu.Jungkook birasını yudumlarayak yanlarına geldi ve elinde ki diğer birayı Taeye attı.
"Dostum bu sefer cidden çok fenaydı,kıçımın üstüne oturamıyorum şimdi Jiminin anlayabiliyorum." Jimin sertçe Jungkookun karnına vurup sinirli hareketine zıt olarak kucağına yerleşti.
Jungkook ise özür mırıldanıp sevgilisinin boynuna acıyan dudağına rağmen derin bir öpücük kondurdu.
Chaeyoung bu görüntüye karışılık olarak sinirle dişlerini birbirine bastırıp elinde ki pamuğu çok sert bir şekilde Taenin dudağına bastırdı.Buna karşılık tepkisiz duran Tae küfür mırlandıp kafasını geriye çekti.
"Yavaş olsana amına koyayım dudağımı kopardın kızım." Chaeyoung abisinden özür dileyerek odadan çıktı.
Her şeyin farkında olan Jimin,Jungkookun dudağına hızlıca bir öpücük kondurup Chaeyoungun gözüne bakarak 'o benim' bakışını atmıştı.
Jimin daima kazanan olurdu.
"Yeni gelen çocuk boksçu değilse benim adım Yugyeom değil amına koyayım insan gibi vurmuyor vicdansız." Yugyeom ağrıyan başını tutarak kendini Taenin yanında ki koltuğa attı.
"Yeni kız da varmış merak ettim güzelse aklını çeleyim de bizim tarafa geçsin." Jaehyunun söylediği ile Tae hızla kafasını ona çevirdi.
"Jae sen bırak kızın aklını çelmeyi adını bile öğrenemezsin." Yoongi her zaman ki gibi lafını sokup birasından büyük bir yudum almıştı.
"Yoongi hyung iddiasına varım 24 saat boyunca kimseye laf atmadan duramazsın." Yoongi omuz silkmişti. "Gerizekalı gibi davranmayı keserseniz durabilirim." Jimin gözlerini devirmişti.
"Şu an bile soktun hyung." Jungkook Jimini kucağına alıp kulağına fısıldamıştı. "Başka bir şeyin daha sokmasını ister misin? Hadi odamıza gidelim." Jungkook ve Jiminin çıkması ardından içeriye Eunwoo girmişti.
"Yenilerin kim olduğunu öğrendim." Jae kendini Eunwoonun yanı atıp yaklaştı. "Kız güzel mi? Adı ne?" Eunwoo dibine girmiş kafayı itip konuştu.
"Erkeğin adı Jongin kızın adı Lalisa ikisi kardeş ve evet kız güzel.Hemde baya güzel." Jaehyun kızın fotoğrafını görmek için Eunwooyu ikna etmeye çalışırken Tae sert bakışları ile Jaeye bakıyordu.
"Jaehyun saçmalayı kes kız bizi ilgilendirmez,abisi karşı tarafta neden bizim yanımıza gelsin salak mısın diye sorucam ama öylesin zaten." Yoongi yine lafını atıp birasından bir yudum almıştı.
Tae'nin aklından geçen tek şey bir daha ne zaman karşılacaklarıydı.
Yakında diye geçirdi içinden,çok yakında.
—————
LALISA"Sporsal gücünü gerçek hayatta kullanmamalısın Jongin." Söylenmeye devam ederek bir birine girmiş yüzüne pansuman yapıyordum ve tıp okuduğumu öğrenen diğer erkekler ise onlara yapmam için sırada bekliyordu.Bir kişi hariç.
Sehun.
Onu kavgadan sonra görmemiştim.
"Aptal mısın kızım gerçek hayatta kullanmayacaksam niye boksör oldum ben." Jongin yine şaşırtmıyor.