Taehyung berjalan menuju ke kelas 5 Bangcon sambil membetulkan rambut dan baju.Taehyung masuk ke dalam kelas lalu melabuhkan punggung di sebelah jungkook
Wait,bkn ke taehyung sampai dulu dari jungkook?sebelum masuk kelas taehyung singgah tandas jp.
Jk pov
Aku memandang wajah taehyung.comel.Tiba tiba,terlintas difikaran aku untuk menyanyakan keadaan taehyung.yelahkan tdi bukan main sakit lagi.
"taehyung" aku memanggil nama taehyung dengan nada biasa.
"urm" aikk,taehyung badmood nampak
"kau okay?" aku memasukkan tangan di dalam seluar
"okay,kau tk pyh risau" taehyung memandang sekilas wajah taehyung lalu memandang depan.
"Eh!spe kata aku risau.Tak hamak aku nk risaukan kau.Aku tanya ni sbb kalau kau mati tiba tiba spe yg susah?aku jgk dh lah aku dngn kau tdi kang tak pasl pasl aku masuk berita sbb bunuh seorang pelajar" hehehe sebenarnya aku risau tpi ego aku tinggi
taehyung kembali memandang jungkook dan mencebik sedikit bibir lalu menjeling aku.
Auchh,ma hearteu >333
End jk pov
Selepas 5 jam belajar,akhirnya habis jgk sesi persekolahan buat hari ni.Sekarang ni aku tengah undercover so aku restkan diri dkt belakang sekolah tempat aku parking kereta sementara tunggu semua pelajar Hanlim highschool balik aku duduk di bawah pokok besar yg redup.
Aku menyumbatkan earphone dkt telinga and bukak lagu Sweet Night.Mulutku menyanyi lagu secara perlahan.Angin senpoi senpoi bahasa menyentuh kulit muka ku.Sedang kusyuk aku menyanyi sambil menutup mata tiba tiba ad satu suara garau memanggil namaku tpi aku buat buat tido malas nk lyn kahkahkah!pdn muka kau!
Jk pov
"taehyung!" aku memanggil taehyung dngn kuat tpi tiada balasan jdi aku cuba memanggilnya sekali lagi
"taehyung" dia masih tk menyahut panggilan aku hurmm mungkin dia tidur kot.Muncullah idea jahat di fikiran jungkook.
Jungkook berjalan perlahan lahan tnpa membuat bunyi kasut dan mengelitik taehyung tpi tk dek respon.Aikkkk ni pelik tk kan lah tk rsa.
"taehyungggg" aku membuat suara manja dn bermain-main dengan jari taehyung.
"kau nk ap?" tanya taehyung sambil menutup mata.Terbit senyuman kecil dibibir jungkook
"aku nak kau" aku mendekatkan diri dengan taehyung dan mengeratkan genggaman tangan.
"merepeklah kau ni!ckp betul-betullah" taehyung membalas dengan suara deep.Perhhhh tergoda aku siottttttt huhuhu so husky.
"tak deklah,aku just nk kau teman aku sementara tunggu driver ayah aku sampai" aku membuat membuat bentuk love di tapak tangan taehyung.
WEH!MNA SATU BOTTOM?KAHKAH!😂
"hurmm" taehyung yg masih menutup mata hanya membalas ringkas jwpn aku hiks hiks snggup kau!
"wei,ni kereta spe?cantik siot dh lah bugatti.aku nak sentuh huweee" aku menarikan jari di bahu taehyung.
"entah and kau dh kenapa?" taehyung mengangkat bahu lalu membukak mata menikam anak mata aku
Cewahhhh ayat
"saja aku bosan" aku membukak butang baju sekolah taehyung satu-persatu.
"kau buat ap ni jungkook?" taehyung menepis tangan aku dan membutang senula baju sekolahnya.Sempat aku menangkap satu tattoo kecil berlogokan 2 belah sayap berwarna hitam di dada kanan taehyung
YOU ARE READING
Beloved Bear || kookv ||
FanfictionKim Taehyung seorang namja yg menghidap penyakit misteri[Phobia Human Touch] telah pun di paksa untuk bersekolah seperti remaja normal.Tapi bukan itu saja rahsianya masih ad banyak yg belum terungkai saksikan di pawagam rumah anda!tiber! - Top:Jeon...